14 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb van alle drie de maten een paar gekocht 🙈.. dus stuk of 3/4 maat 50 van de Hema, stuk of 4 maat 56 (ook Hema), en dan nog een aantal van de prenatal met korte mauwtjes maat 50/56. Heb met een vriendin overlegt die al 3 baby’s heeft gehad en die raadde mij aan het zo te doen, omdat je niet precies weet hoe groot je baby zal gaan zijn, of hoe hard hij zal groeien. Ze zei ook gewoon 1 pakje in elke maat meenemen naar het ziekenhuis als je gaat bevallen!
4 jaar geleden
Ik heb een bamboe romper gekregen van HEMA. Maat 50 denk ik, zou ik moeten nazoeken. Maar daar heeft hij heel lang meegedaan. Van de HEMA vallen net wat ruimer maar niet té. Ze hebben ook rompers met dubbele rij drukkertjes, die gaan dus ook lang mee, en passen beter als baby nog net te klein is. Ik vind ze wel wat duur van HEMA, maar daar krijg je veel voor terug.
We hadden die romper dus mee, en een shirt met born in 2020 (maat 62)😉
Laagjes zijn praktisch, om de temperatuur beter te regelen. We waren de sokjes vergeten, dat was niet zo handig.
4 jaar geleden
Ik vind de rompertjes van de Hema en prenatal allebei heel fijn. Heeft onze eerste ook veel aangehad. En nu draagt ze meestal rompertjes van de Hema. Wel met stretch. Overslag voor in het begin en daarna overgestapt op normale rompertjes.
4 jaar geleden
Ik heb van de Hema! Heerlijke stof. Zijn tijdje uitverkocht geweest dus heb een paar maanden moeten wachten tot ik ze kon kopen, maar was het wachten waard 👏🏻
4 jaar geleden
Prénatal zitten prima maar vallen iets kleiner dan die van de HEMA in mijn ervaring.
Ik gebruik nu zelf ook vaak die van de zeeman. De helft van het geld en net zo makkelijk. Ze zijn wel net ieeeeetsje dunner dan die van de HEMA en Prénatal, dat was voor mijn zomerkindje echter geen bezwaar. Nu voor in de winter kan je natuurlijk met laagjes werken dus is het nog niet echt een probleem
4 jaar geleden
Van een vriendin begreep ik dat de rompertjes van de Zeeman (niet de goedkoopste,aar doe daarna komen) fijner zijn dan de HEMA, omdat ze na het wassen elastischer blijven. Verder nog geen idee!
4 jaar geleden
Ik vind de overslagrompertjes van de prenatal en zeeman heel fijn! Die van de Hema zit weinig rek in.
4 jaar geleden
https://www.vinted.nl/member/58995538-ibl84
Ik heb veel overslag rompertjes te koop staan voor mini prijzen. Leuk voor je portemonnee en voor t milieu. Alles amper gedragen want mijn meneertje groeit als kool
4 jaar geleden
Reactie op Baby_2022
Dank voor je reactie Mandy! Tot wanneer heb je de overslagrompers gebruikt? ...
Tot ong maatje 62 denk ik. Had ook wel wat rompertjes die over het hoofdje moesten in maat 56. Maar als ze zo klein zijn is het toch veel fijner om overslag te hebben. Ik heb wel meer rompertjes van de Hema dan van de prenatal.
4 jaar geleden
Mijn eerste kindje is bijna 2 jaar. En gebruik al vanaf dag 1 rompers van de zeeman. Begonnen met overslag en later over gegaan op gewone rompers. Je hebt 2 prijs varianten die van 1,99 en 2,99. Ik zelf vind die van 2,99 fijn van bio katoen. Ze zijn elastisch en blijven goed. Maat voering is per 2 maten (50/56 bijvoirbeeld) mijn dochter kon elke maat heel lang aan. Ze draagt nu 80/86 en die kan ze voorlopig nog aan. (Qua Kleding maat draagt ze 92. )