23 Reacties
3 jaar geleden
Luierbroekjes van Pampers lekte hier juist door en vallen wat ruimer dan gewone pampers vond ik. Gewone luier kan je natuurlijk zelf zo strak doen als nodig.
3 jaar geleden
Pampers baby dry pants sinds gisteren hier! Luiers van Kruidvat (die ik altijd gebruikte) lekte die doorheen, zelfs bij gebruik van 2 over elkaar. Je moet wat… Hij slaapt nu ook ineens wild trouwens, kruipt ‘s nachts het hele bed door. Broekje zat vanochtend nog net zo en gelukkig alles droog, ze zitten flink wat hoger en dat was het probleem voor m’n zoontje omdat die veel op de buik slaapt.
3 jaar geleden
Wij vinden de luierbroekjes van babydry heel fijn! We gebruiken dezelfde maat bij zowel de normale luier als het broekje. Zit goed, ook na een wilde nacht op z’n buik in bed!
3 jaar geleden
Wij gebruiken de pampers nappy pants. Speciaal voor de nacht. Deze vallen qua maat hetzelfde als een gewone luier
3 jaar geleden
ik heb dezelfde ellende. En ben al 3 maanden vanalles aan t proberen.
Pamper baby dry,
Pamper baby dry broekjes
Pamper achterstevoren
Een wasbare luier eromheen
grotere maat van zowel pamper baby dry luier als broekje
T is echt ellendig, vooral voor hem omdat hij snachts wakker word van een natte romper,pyjama en volle plasluier.
T is niet elke nacht, maar wel vaker tegen 06.00 aan. Terwijl het echt een goede uitslaper is. Maar op het moment dat hij is gelekt en omgekleed is lukt het hem niet meer in slaap te komen terwijl hij zichtbaar moe is.
3 jaar geleden
Reactie op Michhh
ik heb dezelfde ellende. En ben al 3 maanden vanalles aan t proberen.
Pamp ...
En wat met volledig wasbaar? Ik heb enkel wasbare pampers en dat werkt super goed.
Ook eendelige pyjama ipv tweedelig?
3 jaar geleden
Ons zoontje is een buikslaper en lange nachten.
Wij hebben nu in de nacht een gewone luier maatje 5 van de Lidl.
Daaroverheen een luierbroekje (verschillende merken).
Luierbroekje komt hoger en blijft goed aangesloten zitten. Alles wat de gewone luier niet meer aan kan, 'loopt' in het luierbroekje.
3 jaar geleden
Reactie op Michhh
Heb met een volledige wasbare luier geprobeerd en ook met een eendelige pyj ...
Welk merk van wasbare luier? En echt een nachtpamper?
3 jaar geleden
Ik heb de Etos luiers maat 4+ voor overdag en de pampers dry maat 4 voor de nacht ook omdat ze in de ochtend vaak nat was. Bij mij helpt dit heel goed. Laatst was mijn man het vergeten en ze was gelijk weer nat. En ze is ook smal
3 jaar geleden
Reactie op Siempje89
Wij gebruiken in de nacht de night pants van pampers, dat zijn broekjes. En ...
Ja werken die goed? Zakken niet af?
3 jaar geleden
Reactie op Meisje91
Wat is het verschil tussen deze en de gewone baby dry pants? Ik kan het ner ...
Ik zocht een oplossing voor ieder ochtend natte rompertjes. Ben gaan zoeken en kwam dit tegen. Weinig verschil zo te zien. Maar voor ons werken deze goed, dus vandaar dat ik ze kan aanbevelen. De gewone baby dry pants heb ik nooit geprobeerd.