10 Reacties

4 jaar geleden

Hema 馃槂

4 jaar geleden

Reactie op Juul580

Hema 馃槂
Ik heb ook de zwangerschapspanty van HEMA, vind ik fijn zitten! Ben iets van 1.80, slank, en lange benen. Die koop ik dan in L, dan zit het niet te strak.

4 jaar geleden

Ik ben 180 en heb de de xl zwangerschap panty 100 den van de h en m en die is zelfs aan de grote kant

4 jaar geleden

Ik ben 177cm en ben tevreden van deze (nog lengte over zelfs): https://www.asos.com/prd/5415960?acquisitionsource=pasteboard

4 jaar geleden

Ik heb gewoon de grootste maat panty's van de zeeman voor 1,99 pstuk. Zit perfect over m'n buik heen en zakt niet af 馃檲

4 jaar geleden

Ik ben 1.83 en lange benen maar ik pas de zwangerschapspanty's van H&M wel prima, wel in maat L.

4 jaar geleden

Reactie op Nmjl

Ik heb ook de zwangerschapspanty van HEMA, vind ik fijn zitten! Ben iets va ...
Ik ben 1.79 en ik vind ze echt fijn zitten.

4 jaar geleden

Ik zal die van de Hema dan eens gaan proberen! Die van de H&M zit het kruis ongeveer 10cm te laag, haha

4 jaar geleden

Snagthights.nl 馃槏 Geloof me die dingen rekken van onder naar boven en van links naar rechts mee. Je raakt verslaafd aan de kleuren en printjes en wilt echt nooit geen andere panty's meer. Ik heb voornamelijk de 80 en de 120 den maar ook de wollie is nu lekker warm. En de faux jarretels 馃グ Ze zijn echt elke cent waard. En nee ik heb geen aandelen 馃槄. Of je nu dik, dun, kort of lang bent ze rekken mee zelfs dusdanig dat ik nu met 27 weken zwangerschap nog steeds de panty's pas die ik droeg voor mijn zwangerschap. En ik heb nog dusdanig veel rek over dat ik ze de rest van mijn zwangerschap uit zal kunnen dragen. Dit terwijl mijn taille op dit moment toch echt al bijna 40cm is toegenomen in omvang. Enigste is eerder kon ik hem optrekken tot onder de oksel bijna. En nu zit hij nog tot 5cm onder mijn bh bandje. De maattabel klopt daardoor zwanger of niet zwanger nog prima. En ik heb geen grotere maat nodig.

4 jaar geleden

Hema, zwangerschapspanty, maat 48-52 werkt v贸贸r mij! Ik ben 1,90.