10 Reacties

3 jaar geleden

Kun je niet schuiven in maaltijden? dat hij meer overdag verdeeld krijgt, en dan voor het slapen een bordje pap. Daar slapen ze wel goed van馃き

3 jaar geleden

Reactie op Rileysmommy

Kun je niet schuiven in maaltijden? dat hij meer overdag verdeeld krijgt, e ...
Hij slaapt eigenlijk al best goed.. van 19.00/19:30 tot 07:00..

3 jaar geleden

Hier krijgt ze het 's ochtends als ontbijt.

3 jaar geleden

Ik gaf het zowel smorgens als savonds. Nu ben ik overgegaan op Brinta en geef ik alleen smorgens pap. Savonds krijgt ze al genoeg wbt warme maaltijd, ze drinkt de fles dan niet eens meer leeg dus pap niet meer nodig.

3 jaar geleden

Ik denk maar zo; je eet zelf als het goed is 鈥榮 avonds ook geen bordje pap 馃槈

3 jaar geleden

Wij gaven het in de avond, maar de arts bij het consultatiebureau zei dat dat beter is van niet omdat ze dan niets verbranden ofzo 馃槵 Ze zei dat pap sws moet nodig is, maar als ik het wilde geven dan het liefst in de ochtend.. Nu is hij 8,5 maand maar hij wil nog steeds niet zo goed brood eten helaas, dus geef hem nu vaak na het proberen van brood in de middag pap in zijn flesje zodat hij toch wat granen binnen krijgt 鈽猴笍

3 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt sochtends pap met fruit er doorheen gemengd, smiddags warm eten en savonds een speciale 'avondpap'. Vind hij heerlijk!

3 jaar geleden

Reactie op Fko

Mijn zoontje krijgt sochtends pap met fruit er doorheen gemengd, smiddags w ...
Wat voor avondpap als ik mag vragen馃槼

3 jaar geleden

Wij geven het in de fles in de ochtend. 180 cc water, 6 scheppen melk, 6 scheppen pap (met melk lepeltjes)

3 jaar geleden

Reactie op Lara1993

Wat voor avondpap als ik mag vragen馃槼
Deze krijgt hij! Van het merk hipp