7 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb geen ervaring hier mee, wel wil ik zeggen dat het jullie kindje is dus jullie er over mogen beslissen! Je zal altijd iemand voor de kop stoten met zo'n keuze omdat ze het allemaal willen zijn of denken dat zij de gene zijn die uitgekozen worden!
Dus lekker met z'n 2en hier over na denken wie jullie het meest geschikt vinden en waar jullie het meeste vertrouwen bij hebben!
Doen waar jullie je goed bij voelen
4 jaar geleden
Super vervelend om te horen!! Sjeetje… enige wat ik als ‘tip’ heb, vrienden van ons hebben andere vrienden als peetouders. Die kwamen het dichtstbij de opvoeding die ze zelf ook na voeren en hun kindje is dol op hun. Plus mijn partner is peetvader van héél veel kinderen van zijn vrienden. Hoe ‘onverantwoordelijk’ ook vroeger (want ja: jong!) ze wisten gewoon dat hij als het er op aan komt met man en macht voor hun kinderen zou zorgen.
4 jaar geleden
Snap zeker en vast hoe je je voelt. Ik was pas 2 maand zwanger als we het vertelden aan de familie en onmiddellijk begon iedereen ook te zeggen ik zou graag meter zijn. Ik heb ook een enorme druk gevoeld en ben dan maar voor mijn moeder gegaan waar ik onmiddellijk spijt van had. Heb geen goeie band met mijn moeder maar het was zoveel beter als ik vertelde als ik zwanger was. Daarna is ze zich ook heel onvolwassen beginnen gedragen mij zeggen wie ik wel en niet moest uitnodigen als we ons doopfeest geven enzo. Ik heb dan ook de beslissing genomen dat zijn geen meter meer is. Ze heeft zich ook heel lelijk gedragen tegenover mijn vriend zijn moeder. Zij wou het mij eerst niet vertellen maar is daarna dan wel gezegd geweest. Het was misschien een harde beslissing die ik heb gemaakt maar als je iemand het voordeel van de twijfel geeft en ze nemen daar direct misbruik van.. je moet doen wat het beste is voor je kindje dat is ook het enige waar ik aan denk
4 jaar geleden
Mijn mening: lekker doen waar jullie je goed bij voelen. Daar hoef je echt geen rekening te houden met de verwachtingen van een ander. Het is jullie kind! Ik vind het van hun kant ook echt heel brutaal dat zij al vragen hoe het met hun petekind is...
4 jaar geleden
Ik heb zelf geen broers en zussen alleen stiefbroers en een stiefzus dus ik heb gewoon iemand gevraagd die dicht bij me stond en ik goed mee kan. Toevallig is dat bij onze 1e dochter de vriend can me stiefzus geworden. En het zusje van me vriend. Bij de 2e zijn ze beide van me vriend kant dit is wel gewoon fam.
4 jaar geleden
Super vervelend.
Hier ook zoiets .. Schoonzus van mijn man had er alle hoop op gevestigd dat zij meter of mijn man zijn broer peter zou worden. Echter door haar achterklap en het feit dat ze ons zwart probeerde maken bij de vrienden dat wij slecht voor haar zoontje waren tijdens het oppassen, heeft ze hiervoor alle kansen verkeken. Ze weet trouwens niet dat wij weten wat er gezegd is 🙈. Lang leve de Corona als excuus dat ik ze amper nog moet zien nu 🙈 ..
Sinds ze weet dat er een andere meter en peter gevraagd zijn, alleen nog gefakete interesse in de baby 😂 ..
Je moet kiezen bij wie je jezelf goed voelt en aan wie je jouw kindje zou toevertrouwen. Van al de rest mag je je niks aantrekken, het is jullie beslissing 🤗