Hallo mijn zoontje is 2,5 jaar oud. Hij kan zichzelf heel goed duidelijk maken maar hij praat nog zeker niet perfect (zegt veel losse woorden maar bijna geen zinnen). Nu is mijn zoontje echt enorm lief en sociaal aangelegd en als we ergens heen gaan zou hij naar iedereen zwaaien en toe gaan. mega lief natuurlijk maar ik en de papa van mijn zoontje zijn al een hele tijd uit elkaar en doen aan co ouderschap. Dit loopt allemaal super goed maar papa is iets losser wanneer hij ergens naartoe gaat met mijn zoontje en zal hem iets verder alleen laten los lopen (zeker geen commentaar iedereen zijn opvoedings wijze ik ben als mama denk ik gewoon iets banger ingesteld en hoe hem iets meer in het zicht). Maar nu begin ik heel onzeker te worden want wat nu als mijn zoontje eens even uit het zicht glipt en zo sociaal als hij is mee gaat met een verkeerde persoon...
Hoe leer je een kind van die leeftijd aan dat ze absoluut niet mee mogen gaan met een vreemde?
Sorry voor het lange bericht maar had het gevoel dat ik een beetje achtergrond moest geven bij mijn vraag 😅 misschien maak ik me ook gewoon te veel zorgen ik ben op deze moment 3 maand in verwachting van mijn 2de kindje (met mijn nieuwe partner) en merk dat ik door de hormonen opeens veel ongeruster ben als mijn zoontje bij de papa is 😅