8 Reacties

3 maanden geleden

Hier nog 1, heel gezellig.. even door bijten ♡

3 maanden geleden

Hier ook 1, en dan nog het middagslaapje overslaan😭 ook, z'n gedrag is sinds 3 weken ook echt onmogelijk en precies hetzelfde als bij jou

3 maanden geleden

Heel herkenbaar!

3 maanden geleden

Dit hebben wij ook gehad, heeft denk 2 maanden geduurd en zijn er sinds 2 weken uit. (Heel hard afkloppen)

2 maanden geleden

Bij m’n eerste dochter dit ook gehad. Toen extra gesprek op consultatiebureau gehad. Advies: overdag duidelijke regels (niet perse streng, maar duidelijke grenzen), kan helpen om nachten beter te krijgen. Hielp soms, maar was toch vooral een hele zware fase. Sterkte!

2 maanden geleden

Het huilen en bazige gedrag ken ik wel, vooral als mijn zoontje iets niet mag. Het enige wat hier werkt is een nieuwe locatie en even laten uitrazen tot hij wil knuffelen. Vaak is het bij mijn zoontje gevoel van onmacht en onbegrip. Ik ga er gewoon bij op de grond zitten en als hij wat rustiger is knuffelen. Voor wat betreft het slapen heb ik niet direct tips, want hier is naar bed gaan juist de uitdaging.

2 maanden geleden

Adem in adem uit! Dit hoort er echt allemaal bij..hier ook drraaaamaaaaaaa..met idd uren wakker in de nacht! Overdag duidelijke grenzen..nee is nee..zo te horen is jouw dochter een kei in doorzetten..dus laat je niet pakken.. en laat het haar maar uitrazen.. en tussendoor even flink knuffelen.. Mentaal gebeurd er nu vanalles in dat koppie..en jij bent haar uitlaatklep.. Qua slapen hier de oplossing om maar geen dutje meer te doen..hierdoor wel drama in de avond..maar liever dat..dan dus uren wakker in de nacht..

één maand geleden

Ik zag jou topic niet en heb dus een nieuwe topic geopend maar bij ons is het ook al een maand dat ze nu s nachts wakker wordt. Mijn dochter zingt liedjes en praat gewoon en af en toe schreeuwen, maar ze kan dus uren wakker blijven. Ik ben ook zo enorm moe.....🙄 is het dan toch handig om er op te reageren of moet ik dit negeren.