11 Reacties

één maand geleden

100 %

één maand geleden

Pfff zeker weten heel erg eigenwijs en niet luisteren

één maand geleden

Helemaal herkenbaar!

één maand geleden

Heel herkenbaar ja. Alles is nee. Alles moet zoals zij het wil en anders huilen.

één maand geleden

Bedoel je een driftbui van 2 uur krijgen omdat ik zijn lolly in de prullenbak had gegooid omdat hij helemaal gefrustreerd raakte omdat hij er geen groot stuk vanaf gebeten kreeg?😉 Dan heeeeeel herkenbaar pff...

één maand geleden

Ja echt heel intens en heel herkenbaar.

één maand geleden

100% herkenbaar, ook een meisje wat in januari 3 wordt. Alleen hier is dat al langer als een jaar zo🤪. Echt alles is strijd, zo vermoeiend. Op dit moment zit ik even bij te komen van het wassen en aankleden, want dat was zoals bijna altijd onder groot protest met huilen, gillen en tegenstribbelen. En dan heb ik haar haartjes nog niet eens gedaan. Ik moet wel zeggen dat wanneer ze moe is het is op z’n ergst is en gister is ze naar de opvang geweest dus ze is daar nu ook nog moe van. Ik hoop wel dat dit ooit minder gaat worden hoor. Laatst zei een collega, ohh meid over iets meer dan een jaar gaat je dochter al naar de basisschool, dat moet je zeker nog niet aan denken. Nou ik kan je zeggen, er zijn momenten dat ik niet kan wachten tot ze naar de basisschool gaat😅

één maand geleden

Ik herken mn dochter door deze fase niet meer. Ze test echt mn geduld, niks helpt allen geduld hebben

één maand geleden

Wij zitten hier al in sinds oktober vorig jaar..2 weken voor wij op vakantie gingen..was niks meer goed..leuk..of lekker. DRAMA MET SLAPEN. Nu jaar later zitten we hier nog in..in januari wordt ze 3jr..en dan hoooooop ik oprecht dat dit dan voorbij is..want met een broertje van 10mnd erbij ben ik oprecht gesloopt..en zijn mn man en ik zoooo erg uit elkaar gegroeid dat ik niet eens weet waarom ik nog getrouwd ben.

één maand geleden

Men kind was zo'n schatje en nu is ze zo eigenwijs en ontzettend koppig. Daarbovenop nog steeds enorm aanhankelijk aan mij. Het is zo vermoeiend 😩.