19 Reacties

4 jaar geleden

Hey wat vreemd! Heb je een keizersnede gehad? Ik heb nog geen seks gehad, maar merk met wassen/afvegen ook zo iets. Ik ben paar dagen gekatheteriseerd ivm ruggeprik, heb het idee dat het daardoor komt. Ben benieuwd wat jouw gyn zegt!! Heb zelf nog niet echt wat gezien, maar ook nog niet heel veel moeite gedaan..

4 jaar geleden

Reactie op R8M

Hey wat vreemd! Heb je een keizersnede gehad? Ik heb nog geen seks gehad, m ...
Ik heb geen keizersnede gehad, een vaginale bevalling (met ruggenprik). Bij mij hebben ze geen katheter geplaatst maar ik merkte af en toe tijdens mijn kraamweek dat ik pijn ervaarde aan mijn clitoris maar dat ging snel weer weg. Maar sinds gisteren heb ik dus weer pijn bij aanraking. we hebben de voorbije weken ook seks gehad maar toen voelde ik geen pijn ...

4 jaar geleden

Reactie op Mubs

Ik heb geen keizersnede gehad, een vaginale bevalling (met ruggenprik). Bij ...
Hmm.. wat rot en bijzonder. Ook omdat je het eerst niet had. Sterkte, ben benieuwd wat het kan zijn.

4 jaar geleden

Hee, ik herken dit. Ik heb wel een catheter gehad ivm ruggenprik. Ik heb er tot op heden nog niks mee gedaan, ik dacht dat het misschien nog bij het herstel hoorde. Ik ben benieuwd wat jou gyn er van zegt!

4 jaar geleden

Reactie op Kris23

Hee, ik herken dit. Ik heb wel een catheter gehad ivm ruggenprik. Ik heb er ...
Heb je er nog last van?

4 jaar geleden

Reactie op Kris23

Hee, ik herken dit. Ik heb wel een catheter gehad ivm ruggenprik. Ik heb er ...
Ik precies zelfde ook nog niks mee gedaan

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik zou graag willen weten wat jou gynaecoloog hier over te zeggen heeft zou je dit met ons willen delen?

4 jaar geleden

Reactie op Annoesca

Ik heb precies hetzelfde! Ik zou graag willen weten wat jou gynaecoloog hie ...
Tuurlijk!

4 jaar geleden

Ik had het nog niet gelinkt aan mij clitoris.. maar herken het ook.. ook katheter gehad en het vermoeden dat het daarmee samenhangt

4 jaar geleden

Reactie op Mubs

Tuurlijk!
Mijn clitoris en dus ook de seks is ook niet meer hetzelfde geweest als voor mijn bevalling omdat mijn clitoris anders voelt dan normaal en ook tijdens de seks ingekrompen is en heel klein terwijl dat normaal nooit zo was.. ik heb elke keer nog de hoop gehad dat het weg zou trekken maar tot de dag van vandaag is het nog steeds hetzelfde en ik baal daar eigenlijk best wel heel erg van..馃様

4 jaar geleden

Reactie op Annoesca

Mijn clitoris en dus ook de seks is ook niet meer hetzelfde geweest als voo ...
Heb je dit al besproken met de gynaecoloog? Is er hier geen oplossing voor? Sinds de bevalling heb ik al 4 keer seks gehad maar de eerste 3 keer had ik dit dus niet voor. Ik heb nu nog altijd een beetje pijn, en ik word hier echt ge茂rriteerd van..

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ondertussen 11 weken geleden bevallen. De huisarts zei dat het aan mijn bekkenbodem kan liggen. Dus ga binnenkort naar een bekkenfysio

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van niet constant pijn, maar een beetje een akelig gevoel ook bij het afvegen na het plassen. Het voelt gewoon niet helemaal prettig. Wel seks gehad toen ging het redelijk, maar het voelt niet helemaal hetzelfde. Ik dacht er is zoveel druk op komen te staan tijdens de bevalling dat het misschien meer tijd nodig heeft om te herstellen allemaal? Vanbinnen voelt het ook nog niet helemaal hetzelfde beetje gevoelig tijdens de seks. Nu 8 weken geleden bevallen.

4 jaar geleden

Reactie op Mubs

Heb je dit al besproken met de gynaecoloog? Is er hier geen oplossing voor? ...
Nee dat heb ik nog niet gedaan omdat ik nog steeds de hopp had dat het over zou gaan en ik weet niet bij wie ik daarvoor moet zijn gewoon de huisarts?

4 jaar geleden

Reactie op Mubs

Heb je er nog last van?
Ja, mijn kleine is nu 11 weken oud

4 jaar geleden

Ik heb vanaf 3 weken na de bevalling seks gehad, maar heb daar helemaal geen last van gehad.. ik had ook ruggeprik en katheter. Ik had wel het geluk dat ik niet was gescheurd of geknipt oid. Misschien dat het daarmee te maken heeft? En als je dit ook niet hebt gehad geen idee.. Zou zeker bellen!!

4 jaar geleden

Reactie op Mubs

Tuurlijk!
Heb je nog gebeld met je gynaecoloog?

4 jaar geleden

Reactie op Annoesca

Heb je nog gebeld met je gynaecoloog?
Ben ik ook benieuwd naar馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Kris23

Ben ik ook benieuwd naar馃槉
Ze vertelde dat ze niets gezien had tijdens de controle na de bevalling en dat dat soms kan gebeuren.. ik heb er geen last meer van maar mijn clitoris is nog altijd ingekrompen heb ik de indruk