5 Reacties
4 jaar geleden
Wat voor buikpijn is het? Bij mij zat het helemaal onderin, bij mijn baarmoeder/bekken. Ik ben toen naar een bekkenfysio geweest en daar bleek ik mijn bekkenbodem continu aan te spannen. Sinds ik erop let dat ik die moet ontspannen is mijn pijn weg. Misschien een idee om ook te gaan? Ik hoop dat je er snel vanaf bent!
4 jaar geleden
Ik heb er wel last van ij bepaalde standjes maar meer op de plek waar de keizersnee is uitgevoerd dus dat is voor mij een logische plek
4 jaar geleden
Reactie op EstherCR
Wat voor buikpijn is het? Bij mij zat het helemaal onderin, bij mijn baarmo ...
Ja klopt een beetje beneden in je buik inderdaad. Ik moet ook echt op me buik drukken zeg maar dan is het iets minder.
Fyssio zit helaas niet in mijn pakket maar misschien kan ik op internet kijken voor tips dankje
4 jaar geleden
Reactie op hartjeMWDZhartje
Ja klopt een beetje beneden in je buik inderdaad. Ik moet ook echt op me bu ...
Als je naar de bekkenbodemfysio gaat en ze gooien het op incontinent wordt er een deel vanuit je basis vergoed
De meeste fysiotherapeuten doen dit
4 jaar geleden
Ja pijn alsof alles vanbinnen nog een schaafwond is waar hij dan met z'n ding in zit te hannessen. Moet mentaal echt in de mood zijn om die pijn een beetje uit te schakelen, soms heb ik wat meer tijd nodig. Eva Jinek heeft op videoland of Netflix (weet even niet meer waar het was) 3 afleveringen over moederschap waaronder ook 1 aflevering over pijn bij seks na de bevalling. Schijnt dus heel vaak voor te komen.