9 Reacties

2 jaar geleden

Ik vond het echt een grote teleurstelling haha😅 ik ging er naartoe met het idee dat het kleertjes waren met hoge kortingen. Eenmaal daar aangekomen stond er maar 1 kledingrekje met de maat die ik moest hebben en het was nog steeds reteduur😅 een winterjasje was nog steeds, na korting nog 40 euro... verder wat truitjes en rompers, die overigens ook erg duur waren en wat totaal mijn stijl niet was. Dat hij mijn stijl niet is kan gebeuren, maar de prijzen vond ik echt tegenvallen. Ik had er misschien gewoon meer van verwacht haha.

2 jaar geleden

Ik vond vqm niet ik vindt het duurder dan hema sommige dingen echt belachelijk overpriced en keuze zeer beperkt ik was toen in Breda. Ik ga ook gewoon niet meer Korting valt echt reuze mee 3 dingen uiteindelijk gekocht was ik nog bijna 60 euro kwijt en daar zat geen winterjas bij

2 jaar geleden

Dankjewel dames, hij is binnenkort in Amsterdam dus dacht misschien is het de moeite waard maar als ik jullie zo hoor niet echt 🤣

2 jaar geleden

Zelfde ervaring, was in Breda geweest, ik ga er ook niet meer heen.

2 jaar geleden

Ben vanmorgen in Rijswijk geweest, mensen gingen met tassen vol naar buiten. Maar ik vond het veel te duur, ben weer weggegaan. Was 1 rek in de maat van mijn dochter en kledingstukken van minimaal €15 per stuk. Het is denk ik ook maar net wat je gewend bent 😅. Ik koop bijna alles op vinted of in de kringloop dus dan is het wel duur haha. Maar als je normaal gesproken alles nieuw koopt en van merkjes houdt dan is het wel een goede deal denk ik

één jaar geleden

Bedankt voor de review! Ik twijfelde dus om er heen te gaan. prijs per kledingstuk is dus rond de €15 €20 ongeveer begrijp ik inclusief de korting?? Dus toch niet zo goedkoop als ze voordoen. Als je prijsklasse van C&A,H&M, Hema, Zeeman gewend bent... en geen extra waarde aan merknaam hecht...

één jaar geleden

Oeeee goed om te lezen, ik zou morgen gaan maar als ik dit lees dan denk ik dat ik het toch skip.. dan koop ik liever voor dezelfde prijs kleding bij zara, hm en vinted..

één jaar geleden

Ja precies, dan zou ik lekker kopen bij Zara, H&M en Vinted. De Pinc sale is leuk als je normaal wel de volle prijs voor minder merkkleding betaald.

één jaar geleden

Reactie op BabyMS

Ja precies, dan zou ik lekker kopen bij Zara, H&M en Vinted. De Pinc sa ...
Minder=kinder 😅