6 Reacties

één jaar geleden

Ik heb helaas geen tip, maar ik herken het enigszins. Mijn dochtertje van 22 maand heeft dit ineens met haar middagdutje 🤷🏼‍♀️ ze poept zichzelf wakker of poept wanneer ze net op bed ligt en kan dan niet slapen. Ik heb nog geen oplossing gevonden 🙈

één jaar geleden

Reactie op Femia007

Ik heb helaas geen tip, maar ik herken het enigszins. Mijn dochtertje van 2 ...
Hier idem. Hopelijk is dit ook een fase 😅🤣

één jaar geleden

Oké, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die hier mee zit 🙈🤣

één jaar geleden

Ahaha bij ons was dit echt een tijdje aan de gang, ik lach omdat ik het grappig vind dat sommige kinderen echt heeeeel erg op elkaar lijken qua gedrag etc. Ik heb geen tip verder dus ik volg.... ze doet het soms nog steeds en s middags wordt ze wakker van haar gepoep, normaal slaapt ze bijvoorbeeld 2 uurtjes maar als ze dan 1 uurtje heeft geslapen is dat vaak omdat ze heeft gepoept. Het lijkt alsof ze haar bed als haar wc ziet😑😑😑 wij hebben echt een poeperd komt waarschijnlijk elke keer door doorkomende tandjes/kiezen. Dus ze poept ook overdag..

één jaar geleden

Reactie op Femia007

Ik heb helaas geen tip, maar ik herken het enigszins. Mijn dochtertje van 2 ...
Hier dus ook 's middags wakker van het poepen!! 😅

één jaar geleden

Reactie op Shyla_

Ahaha bij ons was dit echt een tijdje aan de gang, ik lach omdat ik het gra ...
Hahah het is idd ergens wel weer grappig hoe sommige kindjes op elkaar lijken qua gedrag 🤭 ik heb gewoon ondertussen geaccepteerd dat ze zichzelf soms wakker poept 's middags 😅 hahhaah precies wat je zegt! Alsof haar bed haar wc is 😂 soms poept ze de ochtend gewoon niet en dan pas de eerste keer van de dag wanneer ze in haar bed ligt smiddags 🤪