6 Reacties

één jaar geleden

Oh oh gelukkig dat die niet bang is geworden. Mijn dochter ( 19 maanden) loopt nog steeds niet en is super voorzichtig soms ook wel lastig hoor 14 kilo tillen elke dag haha

één jaar geleden

Hier ook een wildebras (bijna 20 maanden) en is ook een met zijn hoofd tegen de salontafel gevallen. Gevolg dat we naar de spoed mochten om nietjes te zetten. Dat schuldgevoel blijft toch wel wat zinderen en zit toch altyd met wat schrik maar ja je kan ze ook niet vastbinden op hun stoel..

één jaar geleden

Oh dit klinkt echt als onze zoon, ook zo'n voorloper en ravotter.. wat jullie hebben meegemaakt is onze grootste angst, jezelf ooit een keer moeten verdedigen in het ziekenhuis na een ongeval. Heel heftig voor jullie! Wel ontzettend fijn dat ze jullie geloven, maar begrijp dat die schrik erin blijft zitten. Dit gevoel gaat na verloop van tijd wel verminderen, geef het even de tijd. Hopelijk kunnen jullie je zoon nog heel wat jaren uitdagen op motorisch vlak en is hij straks een super behendig mannetje! Sterkte voor jullie

één jaar geleden

Mijn dochter met hechtingen in haar lip, omdat ze ook zo wild is... schuldgevoel (litteken) blijft wel ,maar gaat naar de achtergrond. In het begin zat ik hetzelfde als jullie, bovenop haar, bang voor elke val etc. Dat gaat ook wel weg! Verder hebben ze idd een protocol die ze moeten volgen. Het is best ongebruikelijk dat zo'n kleintje z'n pols al breekt. Dan gaan er zogenaamde vraagtekens rond. Het is enorm vervelend voor jullie, maar toch goed dat dit bestaat aan gedaan wordt. Ik zou je daar maar op focussen... succes! Komt goed!

één jaar geleden

Het scheelt misschien ook dat ik hoogzwanger ben en m'n hormonen op vooral emotioneel vlak echt alle kanten op vliegen. 🤣 Bedamkt voor jullie reacties.

één jaar geleden

oh erg he, als je kindje zo op onderzoek gaat en er dan iets gebeurd ondanks je toezicht. Ik had dit gister ook. van de bank af gevallen terwijl ik naast hem zat. Hij is altijd zo'n batteraaf... Gelukkig niks gebeurd. Maar ook hij klimt overal op, loopt zelfs al de trap omhoog ( met mij erachter ). echt bizar dat je jezelf dan zo moet verdedigen in het ziekenhuis..