12 Reacties
8 maanden geleden
Wat goed dat je denkt aan de veiligheid van jullie allemaal. Ik begrijp in jouw situatie heel goed dat je deze keuze maakt.
Hoop voor jou dat je de reacties van anderen aan de kant kan gooien en je eigen gevoel volgt. Volgens mij ben je juist heel verstandig bezig en wil je het risico niet lopen dat het anders afloopt.
Mensen vinden al snel dingen van de ander zonder zich in te kunnen leven in het perspectief van de ander.
8 maanden geleden
Helemaal niet gek! Ik heb dit ook gedaan met mijn zoontje toen hij 1,5 was en werd precies zoals jij gek aangekeken. Mijn dochter was 6 maand toen mijn zoontje echt niet meer in de kinderwagen wou en ik dus ook met kinderwagen liep en een zoontje die alle kante op rende.
Ik heb toen het stukje wat om mijn pols moest vast gemaakt aan de kinderwagen dan vertelde ik mijn zoontje dat hij de kinderwagen vast moest houden mensen reageerde daar heel anders op dan als ik het om m'n pols had op de 1 of andere manier haha.
8 maanden geleden
Ik heb een zoontje van 9 maanden en een zoontje van 2 jaar en 3 maanden en ook hij gaat gewoon in een tuigje als we ergens heen gaan waar het druk is of als hij z'n ondeugende bui heeft. Wat je zegt veiligheid voor alles en mensen kijken mij ook aan alsof ik een hond aan het uitlaten bent, maar boeie daar heb ik echt maling aan.
8 maanden geleden
Ja inderdaad drukke plek wil ik het omdoen en rustig mijn boodschappen ook kunnen doen maar werd maar als de gek aangekeken en hij rent als een speer ik kan hem gewoon niet volgen met paniek ren ik achter hem aan en laat me dochter echter in de kinderwagen en zeker denk ik aan de veiligheid wil niet dat mijn zoon onder de auto terecht kom ben ik nog sneller van huis dus ik weet niet wat ik moet doen gewoon omdoen of niet😫😞😞😞
8 maanden geleden
Reactie op Ersin
Ja inderdaad drukke plek wil ik het omdoen en rustig mijn boodschappen ook ...
Gewoon doen en schijt aan wat een ander ervan vind. In het begin kijken ze achterlijk, maar uiteindelijk begrijpen ze het heus wel en zo niet dan lekker niet. Het zijn jouw kinderen waar je het voor doet en voor hun veiligheid. Ik vind het top
8 maanden geleden
Ik heb precies dezelfde. Het werkt prima! Niets aantrekken van wat anderen vinden, het gaat immers om de veiligheid van je kind. Het koord is elastisch dus hij is immers niet helemaal "vastgeketend" en beperkt in zijn vrijheid. Het voorkomt juist dat hij richting een drukke weg of sloot rent zonder dat jij er achteraan moet rennen met een kinderwagen en een zwangere buik. Nogmaals juist goed dat je dit doet voor zijn eigen veiligheid. (Ik heb deze ongeveer een jaar geleden gekocht op shein voor 5,25). Ik maak er juist een leuk spelletje van om deze mijn kindje om te doen en ze vind juist erg leuk om hem om te doen en vind reuze grappig en speciaal om zo te wandelen.
6 maanden geleden
Wij gaan 'm ook aanschaffen. Onze knul is onwijs ondernemend en als ik wil dat hij ooit een volwassen leeftijd bereikt dan moet ik wel voorzorgsmaatregelen nemen. In december verwachten we een tweede en als hij dan nog zo ondernemend is dan is dit een hele veilige optie.
Natuurlijk hebben we ook een meerijdplankje enzo, maar hij loopt toch liever. Dus dan maar zo. Safety first!