10 Reacties
4 jaar geleden
Een thermosfles gebruik ik uiteraard als ik buiten ben.. Dit lijkt me zo handig gezien mn meisje meteen heel driftig wordt als ze trek begint te krijgen🥲 Als ik alleen op stap ben en dit voorkomt breekt het zweet me rug uit
4 jaar geleden
Wij hebben hem terug gestuurd.
Het duurt iets langer als met een gewone flessenwarmer.
Dus snel is er echt niet bij.
Er zaten geen ringen bij die pasten op onze fles dus we moesten nog weer los een ring kopen die past op onze fles.
En er zit geen blokje bij voor te laden in het stopcontact.
Nu heb je die vaak wel thuis liggen.
Maar ook met de ring erbij om het passend te maken komen er weer extra kosten bij terwijl het apparaat zelf al niet vrij goedkoop is.
Die had ik er wel bij besteld.
Daarna op pad gegaan en geprobeerd.
Maar een thermoskan met heet gekookt water en dat laten afkoelen tijdens het verschonen is sneller als wachten op deze flessenwarmer.
Ook gister gingen we langer op pad.
En gewoon een flesje geven aan de bediening met afgepast water en de vraag of ze deze in de magnetron willen doen 600 watt 50 sec word overal gedaan en is ook weer sneller als dit apparaat.
Wij hebben hem dus gewoon terug gestuurd.
Maar het is duur ook met die extra ring er nog bij.
En niets sneller als andere opties zoals gekookt water meenemen of een magnetron vragen ergens.
4 jaar geleden
Ja, heel fijn! Ik heb deze gekocht via babycapital voor onze vakantie, hiermee een weekje naar Portugal geweest. Ons meisje kon zo overal een flesje krijgen, ook in het vliegtuig.
Ik kolf altijd & geef 5 voedingen met de fles, handig om je moedermelk ‘zelf’ warm te maken. Je moet wat meer geduld hebben maar dat is een kwestie van op tijd aanzetten, in 10 minuten de melk van 8 naar 37 graden.
Avent flessen passen perfect, soms geven we de voeding vanuit de Avent. Soms enkel om de melk op te warmen & daarna overgieten in een Dr. Brown fles met smalle hals. Ik heb geen ervaring met de ‘opzetstukken/ringen’.
Nu gebruik ik deze nog steeds op bijvoorbeeld het terras, je bent niet afhankelijk van horeca medewerkers. Én je kunt het flesje ook op temperatuur houden.
Kortom, fijn voor onderweg. Zou het niet dagelijks willen gebruiken maar hij zit nu standaard opgeladen in onze luiertas.

4 jaar geleden
Reactie op Lilo*
Ja, heel fijn! Ik heb deze gekocht via babycapital voor onze vakantie, hier ...

Ahhh top! Bedankt voor je uitgebreide reactie😍
Gaat het trouwens lang mee? Hoeveel flesjes kun je ongeveer opwarmen voor dat ding weer leeg is?
4 jaar geleden
Reactie op madeliefjex1
Ahhh top! Bedankt voor je uitgebreide reactie😍
Gaat het trouwens lang mee ...
Na het opwarmen van een flesje is er bij ons 20% van de batterij op. Een tweede en derde flesje is ook goed te doen, daarna wordt hij langzamer.
Mijn flesjes (moedermelk) moeten wel van koelkast temperatuur opgewarmd worden. Wanneer je ‘gewoon’ water op kamertemperatuur hebt zal dit sneller gaan en ook minder batterij kosten.
Je zou altijd nog met een extra powerbank kunnen werken!👌🏼