8 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik heb er beneden een van de Hema, die was 9 euro. En boven een van de kringloop, die was 1 euro ha ha.
Mijn dochter heeft/had al tijdje interesse in het toilet. We zetten haar sinds 2mnd op vaste momenten op t toilet en ze doet eigenlijk altijd wel iets. Ondanks dat wij nu ook een baby van bijna 6wk hebben, blijft ze dat doen.
Hopelijk bouwt jouw dochter haar interesse ook uit tot regelmatig een behoefte doen 馃榿.
茅茅n jaar geleden
Hier al een periode heeft hij interesse in de wc. Doorspoelen is echt zijn ding. Wij hadden een potje gekocht die vond hij niks en gebruikte het meer al stoeltje dan wat anders. We hebben nu de verkleiner van de Hema en hij vind het geweldig. Zo geweldig dat hij vanmorgen droog wakker werd op de wc zat en een plasje heeft gedaan!! 馃コ馃コ
茅茅n jaar geleden
Reactie op MommOfAlmost3
Hier al een periode heeft hij interesse in de wc. Doorspoelen is echt zijn ...
Mijn advies is echt te kijken wat meer aantrekt een potje of een verkleiner!
茅茅n jaar geleden
Wij hebben met een jaar deze gekocht. Daar gaat hij nu zelf op als ik ook naar de toilet ga. We hebben ook een verkleiner maar die vind hij eng. Deze pakt hij zelf al als ik naar de toilet loop. Denk ook dat hij hem gewoon heel leuk vind.
https://www.bol.com/nl/p/baninni-plaspotje-potty-whale-grijs/9200000102980374?referrer=socialshare_pdp_androidapp