15 Reacties
4 jaar geleden
Ik denk dat je vooral moet kijken naar hoe je zoon erop heeft gereageerd. Indien hij minder krampjes of last heeft, is het niet nodig om nieuwe te geven. ookal kan probiotica geen kwaad om te geven uiteraard. Ik had ergens gelezen dat de rijping van de darmen afgerond wordt wanneer er zoveel aantal biljoen bacterieen de darmen hebben bereikt, probiotica helpt dus sneller de darmen te ontwikkelen. Dit is info van mijn slaapcoach allemaal, ze zei ook nog dat als je toch nieuwe wil geven, ook eens kan veranderen van merk omdat de samenstelling meestal wat anders is en dus ook andere bacteriën erin
4 jaar geleden
Als je borstvoeding geeft, is probiotica niet nodig want het zit in moedermelk.
Als je flesvoeding geeft, kies je er uiteraard zelf voor of je het nodig vindt of niet. Maar het kan geen kwaad om te geven.
4 jaar geleden
Toevallig net in het kruidenwinkeltje een nieuw flesje gehaald en dezelfde vraag gesteld.
Antwoord dat ik kreeg: pas na een jaar zijn de darmen uitgehard tot die tijd druppels blijven geven. Als je kindje last heeft geef je 6 druppels en anders kan je ook dagelijks 2 druppels geven.
4 jaar geleden
Bij mijn schoonzus bij de een na een paar maanden gestopt toen kwamen de krampen weer terug.. dus toen weer begonnen tot 1 jaar en bij de tweede meteen vanaf geboorte tot 1 jaar.
Wij gaan het ook tot 1 jaar gebruiken
4 jaar geleden
Hoe geven jullie dit ? Op het doosje staat 6 druppels doen jullie dat in 1 keer of verdeeld ? Ik geef combinatie bv en 2 flesjes per dag kv.
4 jaar geleden
Mijn dochter van 13 weken krijgt het nog steeds ik koop altijd met een voorraad het is soms een schaars product
Ik zou gewoon doorgaan kan geen kwaad
4 jaar geleden
Hoe geven jullie dit ? Op het doosje staat 6 druppels doen jullie dat in 1 ...
Op een lepeltje samen met vitamine d! Hij vindt t niet lekker maar spuugt t niet uit! In
4 jaar geleden
In 1x voorheen via een lepel, maar als je weet welk flesje hij echt opdrinkt dan kan het daar ook in! (Wij doen het nu in z’n ochtendfles)
4 jaar geleden
Reactie op anoniemmmpje
In 1x voorheen via een lepel, maar als je weet welk flesje hij echt opdrink ...
We hebben het gister geprobeerd in de fles, alleen liet de de helft van de fles staan .... Vanochtend op een lepeltje maar dit spuugde ze uit...
Nou las ik in een ander topic dat als je bv geeft ik het beter kan nemen. Wij geven beide. 2 kv en rest bv ..
4 jaar geleden
We hebben het gister geprobeerd in de fles, alleen liet de de helft van de ...
Wat wij deden met een lepeltje was de een deed het erin (tussen het drinken door) en meteen met het lepeltje eruit halen de fles weer erin 😅😅 dan heeft hij niets door… anders spuugde hij t ook uit
4 jaar geleden
Reactie op anoniemmmpje
Wat wij deden met een lepeltje was de een deed het erin (tussen het drinken ...
Haha dat is wel een goede! Dat ga ik morgen proberen. Is denk dat het wel wat lastiger is alleen, mijn man werkt veel ..
4 jaar geleden
Haha dat is wel een goede! Dat ga ik morgen proberen. Is denk dat het wel w ...
Is idd lastiger alleen maar niet onmogelijk hihi, hier ook een paar x moeten doen 😅 met de lepel in mn mond vasthouden terwijl hij de fles al drinkt en ik met mn andere hand flesje schudden voor de druppels 🫣
4 jaar geleden
Wij gaven het eerst probiotica op een lepeltje en daarna vitamine d want dat vind hij wel lekker, dus dan slikte hij het wel door. En meteen zijn fles erachteraan