18 Reacties

4 jaar geleden

Heeft ze dit altijd gedaan? Mijn dochter vond het eerst ook niks en nu kan ze niet meer zonder

4 jaar geleden

Reactie op Fenna1808

Heeft ze dit altijd gedaan? Mijn dochter vond het eerst ook niks en nu kan ...
Nee vaak gaat het goed maar nu sinds 3 dagen heeft ze dit. Wordt er helemaal overstuur van. Maar als ik haar zonder zak in bed doe slaat en krabt ze zichzelf ontzettend waardoor ze ook niet slaapt

4 jaar geleden

Mijn zoon vond het in het begin ook niks. Toen heb ik de Puckababy links laten liggen en sporadisch er toch bij gepakt bij gebrek aan beter en wanhoop ;) Op een gegeven moment had ik 'm echt wel 2 weken niet meer erbij gepakt en de eerstvolgende keer dat ik 'm wel aandeed viel ie in 1 seconde als een blok in slaap. Was heel grappig om te zien: van huilend (door oververmoeidheid) naar stil liggen slapen in 1 seconde tijd. Ik zou dus als tip geven om de Puckababy even te laten voor wat het is en het "geleidelijk aan" te introduceren.

4 jaar geleden

Oja, na die ene keer ging het zeker niet direct zo soepel, maar ik merkte toen wel dat hij er echt baat bij had als hij wel rustig kon worden.

4 jaar geleden

Wij hadden de piep ook en hebben die gebruikt totdat ze ong 6/7 weken was maar zijn nu overgestapt op de newborn teddy zitten armpjes met overslag aan zodat ze zich niet kan krabben.

4 jaar geleden

Reactie op car83

Wij hadden de piep ook en hebben die gebruikt totdat ze ong 6/7 weken was m ...
Ohh oke, die ga ik eens opzoeken. Thnx voor de tip

4 jaar geleden

Swaddle up werkt bij ons perfect! Handjes omhoog naast het hoofd dus natuurlijke houding en wel wat bewegingsvrijheid maar niet zoveel dat ze zich wakker slaat

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem met de puckbaby en inbakeren gehad. Voor ons was de Love to Dream Swaddle Up de oplossing. Daarin heeft ze net een klein beetje meer bewegingsruimte en kan ze haar favoriete houding aannemen. Dar past onze temperamentvolle dame toch een stuk beter 😊

4 jaar geleden

Bij mijn zoontje vanaf 4 weken de puckababy piep gebruikt. Eerste 2 dagen was echt een ‘gevecht’ maar hij sliep als een Roosje. Werd zelfs blij als ik met dat ding aan kwam. Helaas mogen we het niet meer gebruiken omdat meneer op zijn zij rolt.. nu de puckababy 0-6 maanden slaapzak.. in begin drama omdat die weer begon te maaien met zijn armen maar kon in ieder geval zichzelf niet openkrabben want we houden de krabwantjes dicht. Gaat langzamerhand beter met slapen.

4 jaar geleden

Wij gebruiken een Nunki lakentje, daar kan ze alleen wel haar armen gewoon uit haken maar misschien doet de dat dan niet. Voor het krabben krabwandjes aan? Maar dat zul je wellicht al geprobeerd hebben ;)

4 jaar geleden

Wij hebben het opgegeven, ondanks dat we super enthousiast waren over de puckababy bij onze eerste zoon. Maar de tweede wil echt niet. Ons zoontje slaapt nu op zijn buik en dat vonden we even spannend maar van een uur achter elkaar slapen, slaapt hij nu zo zes a zeven. Dit is een vrij overtuigend argument voor vermoeide ouders😆

4 jaar geleden

Heb de slaapzak dat de armen wel ingebakerd zijn, maar ze in de zak nog wel kunnen bewegen. De armen kan ik later ook open ritsen

4 jaar geleden

Reactie op MamavanB

Wij hebben het opgegeven, ondanks dat we super enthousiast waren over de pu ...
Oei dat is idd wel spannend. Mijn meisje houdt helemaal niet van op de buik liggen. Alleen om te oefenen en na 5 min is het huilen, dus slapen op de buik zie ik nog niet gebeuren.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanB

Wij hebben het opgegeven, ondanks dat we super enthousiast waren over de pu ...
Hier ook een buikslaper.. snachrs durf ik dit nog niet. Bij jullie wel? overdag gaat dit nu veel beter het slapen

4 jaar geleden

Hier ook een buikslaper.. snachrs durf ik dit nog niet. Bij jullie wel? ove ...
Wij vonden het ook spannend, maar hebben een aerosleep topper. Die hebben we ook voor onze oudste zoon die ook een buikslaper is. Aan het begin werd ik nog veel wakker en keek ik elke keer even naast me in zijn ledikant. Ondertussen heb ik er vertrouwen in en denken we er over om hem op zijn eigen kamer te gaan laten slapen.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik gebruik hem niet. Gewoon een normale slaapzak is hier de favoriet 😁

4 jaar geleden

Even een update, Mevrouwtje slaapt nu al 2 dagen zonder de zak en ze slaapt als een roosje.... Ben blij dat ik het zo geprobeerd heb. Ze slaapt meteen in als ik haar in bedje leg. Geen vechten meer💝

4 jaar geleden

Reactie op SweetEsssie

Even een update, Mevrouwtje slaapt nu al 2 dagen zonder de zak en ze slaap ...
Wat fijn! 😃