5 Reacties

4 jaar geleden

Nee, geen ervaring mee. Wel even een reactie om je succes te wensen bij de second opinion! Misschien zien ze het dan anders. Succes!

4 jaar geleden

Geen ervaring als mama, maar ik had dit zelf als kind. Toentertijd werden er bij m’n moeder geen echo’s gemaakt, dus kwamen ze er op een gegeven moment na de geboorte achter. Ik spuugde alle melk extreem hard uit. Ik ben na 2 weken geopereerd eraan. Nu ben ik 35 en heb er echt nooit in m’n leven last van gehad. Alleen een litteken. Tegenwoordig kunnen ze dat veel mooier en kleiner dan toen. Op de foto ben ik 21 weken en daar zie je m’n litteken op. En zoals gezegd, nooit last van gehad in heel m’n leven.

4 jaar geleden

Hi, ik heb hetzelfde verhaal als hertje. Bij mij kwamen ze er na 6 weken achter doordat ik melk bleef spugen. Toen met spoed geopereerd. Ook ik heb er daarna nooit meer last van gehad. Alleen het litteken jeukt af en toe bij zweterig weer.

4 jaar geleden

Even een update. Gister de second opinion gehad in het ziekenhuis hier. Beeld ten opzichte van vorige week was eigenlijk hetzelfde. Haar maagje bleef gevuld tijdens de echo en de gyn vond de vorm ook wat “gek”. Ze gaf wel aan dat ze dit soort aandoeningen vaak pas later in de zwangerschap zien en dat het nu wel echt vroeg is. Toch wist zij het ook niet en om die reden zijn we nu doorgestuurd naar het academisch ziekenhuis waar dan ook een kinderarts mee kijkt. Hier kunnen we aanstaande maandag al terecht.

4 jaar geleden

Reactie op Mama van J

Even een update. Gister de second opinion gehad in het ziekenhuis hier. Be ...
Oh fijn dat jullie maandag al terecht kunnen. Je wilt dat alles natuurlijk goed is en dan is dit wel even een domper. Goed dat ze er verder naar kijken en ik zal duimen dat het meevalt 🤞🏻 Toevallig ben ik ook doorgestuurd naar het academisch ziekenhuis (na de termijnecho). Wel met een andere reden. Heel fijn geholpen daar en bij onze kleine blijkt alles in orde te zijn.