13 Reacties
4 jaar geleden
Hee hee , ik ben ook vorige week begonnen met rijstebloem , rijstebloem is om te helpen naar de vaste voeding . Ik geef de 1ste fles met rijstebloem en de laatste voor ze naar bed gaat. Mijn dochter slaapt ook hele nachten door dus zou zeggen dat je dat ook beste kan doen. Omdat ze hele nacht door slaapt geef ze Sochtends meer honger en helpt de rijstebloem ook bij
4 jaar geleden
Rijstebloem wordt eigenlijk voor om de dag geadviseerd vanwege het arseen wat er in zit. Ik geef het in de avondfles maar dan 1 eetlepel ipv 2
4 jaar geleden
Reactie op jipjvw
Ik vroeg mij af of de melk dikker wordt door de rijstebloem? Oftewel gebrui ...
Ja het wordt wel dikker. Je moet even kijken of een grotere speen nodig is. Ik heb 1 maatje groter.
4 jaar geleden
Even een andere vraag met welke speen geef je dit ik heb het hier ook staan maar dan huismerk
4 jaar geleden
Reactie op Wendiesh
Ik heb de 6 maanden speen gepakt
Oké een L dus want M is volgens mij 3 maanden
4 jaar geleden
Oké een L dus want M is volgens mij 3 maanden
Ik weet niet welke fles je gebruikt? Ik gebruik ze van dyfrax en gebruik een maat m speen. Maar dat is even zoeken en spelen en ook hoeveel pap je toe voegt. Ik voeg 2 schepjes toe. Met zo'n melkpoeder schepje
4 jaar geleden
Reactie op jipjvw
Ik vroeg mij af of de melk dikker wordt door de rijstebloem? Oftewel gebrui ...
Ik gebruik wel de L speen voor mijn difrax fles bij rijstebloem, het wordt idd iets dikker ervan dus moeilijker om uit de fles te krijgen
4 jaar geleden
Reactie op Maris Baby 1
Ik weet niet welke fles je gebruikt? Ik gebruik ze van dyfrax en gebruik ee ...
Ik heb een difrax S-fles
4 jaar geleden
Ik heb een difrax S-fles
Ik zie hieronder dat iemand een l gebruikt. Ikzelf gebruik een m bij de difrax dus ik denk dat je zelf even moet uitproberen. Ik zou ze allebei in huis halen en kijken welke het fijnste werkt