Wij zijn toe aan een nieuwe auto, want we hebben veel te vaak pech met de Peugeot die we nu hebben.
Omdat wij 3 kinderen hebben hebben we wel echt een ruime auto nodig, liefst met ruime kofferbak.
Welke auto hebben jullie en/of hebben jullie tips? 馃檪
Wij zijn van een vw polo overgestapt naar een Ford focus station bouwjaar 2009. Ik ben hier tot nu toe heel tevreden mee vooral met de ruime kofferbak 馃榿
Wij hadden een audi a4 avant business edition. Super fijne en zeer ruime auto! Hebben sinds kort een ford focus station 2019. Ook net zo ruim en fijn als de audi, alleen in de vaste lasten wat voordeliger dan de audi, vandaar overgestapt 馃槄
Wij hadden ford focus station 2016, super auto en veel ruimte en nu door veel kosten die aan te komen zaten zijn wij voor een ford kuga (suv) gegaan van 2020. Super auto en veel ruimte en mooi hoog 馃槃
Wij hebben een Ford focus station van 2004 die heeft mij nog nooit in de steek gelaten rijdt voor zo grote auto super zuinig kan makkelijk me kinderwagen en boodschappen kwijt.
Opel meriva , super ruime achterbak en een grote achterbank en super blij mee ! Het is een hogere auto dus geen last van lage rugpijn tijdens onze kleine man vastmaken in de maxi cosi 馃榿
Seat Leon station! Zelfde onderstel als een VW Golf station en de Skoda Octavia, alleen is deze auto een categorie lichter wat wel fijn is voor de wegenbelasting! 馃槈