10 Reacties
één maand geleden
Goedemorgen, onze dochter 2 .5 jaar heeft sinds 2 wkn geen tutti meer..
Ze slaapt daardoor onrustig,is ook vaak wakker in de nacht. Kamer temperatuur is goed. Sinds t weekend geen middag slaapje meer..daardoor gaat t inslapen beter..
Maar zou ook graag tip willen voor t doorslapen..
Ze gaat rond 19:30 - 19:45 naar bed,eerder lukt niet nog te wakker
één maand geleden
Is ze overdag genoeg buiten aan het spelen rennen of op een fietsje? Minimaal 2 uur?
één maand geleden
Bij ons zoontje precies hetzelfde toen er stopte met het middagdutje. Hier was de oplossing een slaaptrainer. Een simpele. Blauw is slapen, geel is uit bed. Het lijkt alsof dit hem een vorm van tijdsbesef geeft want sinds we deze gebruiken komt hij niet meer in de nacht.
één maand geleden
Reactie op Moedervan2apen
Is ze overdag genoeg buiten aan het spelen rennen of op een fietsje? Minima ...
Nee ik moet zeggen dat ze niet elke dag zo lang buiten is, is dit het echt denk je? 🙄 want ik probeer wel echt altijd heeel lang buiten te zijn of sws elke dag buiten te komen minimaal 1 uur maar het lukt niet altijd, behalve peuteropvang dagen. En voor de ze periode kwam ze ook niet altijd minimaal 2 uur buiten en toch sliep ze door of in ieder geval bleef ze niet heel lang wakker in de nacht.
één maand geleden
Hier netzo! Denk weer even een slaapregressie, duurt hier inmiddels een maand of 8.. maar lijkt de goede kant op te gaan..
één maand geleden
Reactie op Zwanger1989
Hier netzo! Denk weer even een slaapregressie, duurt hier inmiddels een maa ...
Sorry, een week of 8 en helaas kon hij zn kamer uit.. maar een slot hielp hier.. 2 dagen gebruikt en nu probeert hij het niet meer. Wekkertje helpt weer
één maand geleden
Reactie op Zwanger1989
Sorry, een week of 8 en helaas kon hij zn kamer uit.. maar een slot hielp h ...
Ja bij ons ligt ze met een slaapzak nog in een ledikant, ze kan er niet uit, anders had ze het zeker ook geprobeerd 😂 en bij ons is het nu langer dan 8 weken maar wel af en toe goede nachter ertussen gelukkig.
één maand geleden
Ik zou zeggen..wees blij dat het kletsen is..en niet huilen zoals het hier is 😀..
Dat kletsen deed mn dochter toen ze net 2 was..wakker worden in de nacht..en idd liedjes zingen..en dit van 2 tot 4 ofzo..iig altijd minimaal 2u voordat ze weer inslaap viel..met melk..zonder melk..ik was altijd bang voor een poepluier..dat dat de reden was van wakker worden..was niet zo.
Maar het wel echt een aantal weken tot 2mnd geduurd voordat ze hiermee stopte.
stopte..
Succes! Alles is een fase💫💫💫
één maand geleden
Nou precies dit! Bijna elke nacht rond 3, 4 of 5u! Huilend wakker worden, “kleedje (dekbedovertrek) over”, “kusje” en “doei doei”. Vervolgens soms nog even een paar keer “papa” roepen en dan weer verder slapen. Wij hebben het middagdutje wel ingekort tot ca. 45 tot 60 minuten. Dit duurt ook al een paar weken. Maar ook ‘s avonds is het ineens sinds een paar dagen drama, mega verdrietig als we weggaan en roept ons na.