12 Reacties

4 jaar geleden

Nee dit is in Nederland niet verkrijgbaar het is Duits . Bol.com verkoopt het wel ik had het vorige week met 1 dag binnen

4 jaar geleden

Reactie op Mwdegroot

Nee dit is in Nederland niet verkrijgbaar het is Duits . Bol.com verkoopt h ...
Ik ben eig van België 😇 Vergeten bijzetten. Zou het graag vandaag al willen testen. Via bol.com pas dinsdag in huis 😞

4 jaar geleden

Reactie op BabyGirl2022

Ik ben eig van België 😇 Vergeten bijzetten. Zou het graag vandaag al wille ...
Bol.com is het veel te duur joh ! Normaal is een flesje volgens mij €6,- en bij bol €15,- ik zal zo even de website doorsturen.

4 jaar geleden

Reactie op BabyGirl2022

Ik ben eig van België 😇 Vergeten bijzetten. Zou het graag vandaag al wille ...
Ja volgens mij is het echt alleen in Duitsland te verkrijgen

4 jaar geleden

Etos verkoopt het ook. Ik heb daar het eerste flesje gehaald en daarna via Duitsland besteld. Ik ben erg tevreden ze heeft helemaal geen last meer gehad

4 jaar geleden

Heb een vraagje. Ik gebruik sab simplex en heb de dr brown fles. Nu vraag ik mij af omdat het de lucht uit het melk haald of je nou gewoon alleen de fles kan doen of ook dat anti-colic er als nog bij moet.

4 jaar geleden

Reactie op Mel3891

Heb een vraagje. Ik gebruik sab simplex en heb de dr brown fles. Nu vraag i ...
Geen flauw idee. K weet alleen dat ze zowel met als zonder flessen van dr Brown krampjes had

4 jaar geleden

Reactie op BabyGirl2022

Geen flauw idee. K weet alleen dat ze zowel met als zonder flessen van dr B ...
Krampjes blijf je altijd houden heeft weinig met anti koliek systeem te maken. Die haalt de lucht uit de fles maar krampen heeft meerdere oorzaken. En tegenwoordig heeft elke fles anti koliek systeem ik heb difrax en dat heeft ook zo systeem alleen bij deze fles kan je het er niet uithalen

4 jaar geleden

Krampjes blijf je altijd houden heeft weinig met anti koliek systeem te mak ...
Ja maar ik gebruik nu 2 dingen om de lucht uit de melk te halen en fles

4 jaar geleden

Reactie op Mel3891

Ja maar ik gebruik nu 2 dingen om de lucht uit de melk te halen en fles
Wat gebruik je nu onder andere dan?