15 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Wij hebben ipanema's voor onze dochter. Ze loopt er heerlijk op haha

3 jaar geleden

Wij hebben sandaaltjes van Bunnies met flexibele zool

3 jaar geleden

Sandalen van shoesme

3 jaar geleden

Teva sandaaltjes heb ik. Ideaal omdat ze ook nat kunnen worden, soepel zijn en alle bandjes zijn verstelbaar.

3 jaar geleden

Ik heb sandalen van Falcotto gekocht, had eerst van Shoesme besteld maar de zolen daarvan vond ik niet flexibel genoeg.

3 jaar geleden

Ik heb 2 soorten sandalen van shoesme. Een paar die nat mogen worden en een paar van leer. Ik vind ze beide flexibel. Ben echt fan van shoesme. Fijne pasvorm vooral voor kindjes met hoge wreef of wat ‘dikkere’ voetjes.

3 jaar geleden

Wij hebben Afgl weekend sandalen van rider gekocht. Zijn erg flexibel. En ga zo anti-slip slippers bij de decathlon kopen voor bij zwembad en misschien onder de douche 😊

3 jaar geleden

Igor sandalen via ziengs 25 euro met uitneembare zool om makelijk te wassen.

3 jaar geleden

Toevallig bij één Kinderschoenenwinkel geweest (met merken als Falcotti, Shoesme, Pinocchio..) en daar ben ik uitgekomen op Kipling sandalen. Ze heeft ze nu 2 dagen en bevallen goed

3 jaar geleden

Igor sandalen via ziengs 25 euro met uitneembare zool om makelijk te wassen ...
Deze verkopen ze ook bij onze kinderschoenen winkel echter hadden ze de juiste maat niet meer.

3 jaar geleden

Wij vandaag ook meerdere geprobeerd maar Kipling, Keq enz allemaal te stug voor hem omdat ie net beetje begint te lopen en zn voet dan niet goed afwikkelt. Nu hebben we flexibele teenslippers van Ipanema. Hier stapt hij super goed op en voor een leuk prijsje!

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem10

Wij hebben ipanema's voor onze dochter. Ze loopt er heerlijk op haha
Is het hier ook geworden!

3 jaar geleden

Lees even mee. Zoontje loopt nog niet los. Maar op tegels zou iets aan de voeten wel fijn zijn.