8 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar ! Schijnt door de druk te komen. Dit is voor mij de tweede zwangerschap echter nu van een tweeling en heel mijn schaambeen voelt inderdaad blauw.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook, is ook mijn tweede kindje. Ik denk dat het bekkenpijn is door verweking en door indalen van het kindje.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook, eerste kindje. Bij mij komt het door bekkeninstabiliteit. Het zit allemaal net iets te los en ik heb dat gevoel dus al vanaf 2e trimester

4 jaar geleden

Dit is mijn eerste kindje, ook 32 weken nu en heel erg last van! Ik dacht eerst een soort spierpijn maar het lukte me op geen enkele manier om te stretchen 馃ゲ ik lees dus even mee, wie weet heeft er iemand hier een goeie tip!

4 jaar geleden

Ik heb al vanaf het begin een schaafwond gevoel op mijn linker heup. Verloskundige vertelde mij dat dit kan vanwege dat er van alles gebeurd van binnen. Maar een blauwe plek gevoel heb ik niet 馃檪

4 jaar geleden

Reactie op Luluna

Ik heb dit ook, eerste kindje. Bij mij komt het door bekkeninstabiliteit. H ...
Ja, ik heb ook veel pijn aan de rechterkant van mijn onderrug. Misschien wel iets te maken met bekkeninstabiliteit 馃

4 jaar geleden

3de kindje en dit idd voor het eerst! Roep de hele tijd dat mn punani blauw is! Voelt alsof mn schaambot gestoten is. Lees dat het verweking is.. Lekker dan