Getwijfeld of ik dit wel ging posten of niet 馃檲
Ik ga het toch doen...
Al twee weken last van een precies 麓blauwe plek麓 gevoel op mijn schaambeen. Ben nu 32weken ver van mijn tweede kindje. Het gekke is dat ik mij dit totaal niet herinner van mijn eerste kindje 馃... nu, iedere zwangerschap is anders maar dit vind ik precies beetje raar 馃ぃ
Kan er nog iemand over meespreken? Is dit normaal...
Durft te vragen 馃き
Heel herkenbaar ! Schijnt door de druk te komen. Dit is voor mij de tweede zwangerschap echter nu van een tweeling en heel mijn schaambeen voelt inderdaad blauw.
Ik heb dit ook, eerste kindje. Bij mij komt het door bekkeninstabiliteit. Het zit allemaal net iets te los en ik heb dat gevoel dus al vanaf 2e trimester
Dit is mijn eerste kindje, ook 32 weken nu en heel erg last van! Ik dacht eerst een soort spierpijn maar het lukte me op geen enkele manier om te stretchen 馃ゲ ik lees dus even mee, wie weet heeft er iemand hier een goeie tip!
Ik heb al vanaf het begin een schaafwond gevoel op mijn linker heup. Verloskundige vertelde mij dat dit kan vanwege dat er van alles gebeurd van binnen. Maar een blauwe plek gevoel heb ik niet 馃檪
3de kindje en dit idd voor het eerst! Roep de hele tijd dat mn punani blauw is! Voelt alsof mn schaambot gestoten is. Lees dat het verweking is.. Lekker dan