6 Reacties

4 jaar geleden

Heeft mijn zoontje ook. Hij heeft in het ziekenhuis gelegen voor iets anders en heb ik dit meteen ook laten checken. Zij zeiden dat het niet kwaad kon. Wij noemen hem soms Andre van Duin. Als je toch twijfelt kan het altijd geen kwaad om even naar de dokter te gaan!

4 jaar geleden

Hier ook! Eerste 2 maanden heel duidelijk. Daarna iets minder. Het lijkt helaas weer vaker te gebeuren.. of ik let er meer op. Denk dat ik binnenkort even langs de huisarts ervoor ga.

4 jaar geleden

Hoi, Ik zou hier zeker even verder mee gaan. Ik ben kinderfysiotherapeut en asymmetrical crying face kan een teken zijn van een pathologie. Voor meer info zie: https://www.facialpalsy.org.uk/causesanddiagnoses/asymmetric-crying-facies/ Beter dat je een keer te vaak aanklopt bij de arts dan een keer te weinig,

4 jaar geleden

Reactie op 22moedervantwee23

Hoi, Ik zou hier zeker even verder mee gaan. Ik ben kinderfysiotherapeut en ...
Ik heb dit ingelezen, vind het nogal lastig eigenlijk.. denk dat er wel onderzoek nodig is als ik dit zo lees!

3 jaar geleden

Hoi! Mijn dochter heeft ook een scheef mondje bij huilen en lachen. Ze is nu bijna 3 en in haar praten gaat haar onderlipje ook telkens scheef. Ik vind nergens gehoor en ik weet niet wie haar kan helpen. De kinderarts zegt afwachten. Maar ik zie geen verbetering. Weten jullie raad of een oplossing? Ik sta er mee op en ik ga er mee slapen.

3 maanden geleden

Reactie op Hanan_02

Hier ook! Eerste 2 maanden heel duidelijk. Daarna iets minder. Het lijkt he ...
Was je er nog mee naar de ha geweest, ons zoontje doet dit nu ook en vroeg me af of het bij jou nog iets was