20 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Momoflina
Oh top ga ik dat ook doen! Ik plaats een foto is het ook zo erg bij julie d ...
Nee wij hebben het wel in iets mindere mate.
Wellicht misschien in de avond in haar slaapkamertje zonder luier laten lopen? Dan is de oppervlakte vaak niet zo groot, en mocht ze dan plassen kan je t wat makkelijker opruimen?
茅茅n jaar geleden
Inderdaad zoveel mogelijk bloot leggen, geen idee of je vloerbedekking hebt, dan is het wel waf lastiger. Goed drogen na het plassen en de voorgeschreven zalven gebruiken.
Kijk wel uit met dit soort foto鈥檚 op een openbaar forum. Iedereen kan nu de geslachtsdelen van je dochter zien ook al is het bericht in een geboorte groep geplaatst.
茅茅n jaar geleden
Ik vind het erg heftig dat je zomaar een foto plaatst van je dochter haar geslacht.
Je weet echt nooit wat voor mensen online meekijken. Je word er z贸vaak voor gewaarschuwd..
Dat erbuiten, ziet er heftig uit. Ik zou mezelf niet zo druk maken over het 'onderplassen' van je vloer ( mits je een vloerbedekking hebt ). Maar denk dat luchten wel voor een snellere genezing zorgt + de beide cremes die je hebt.
茅茅n jaar geleden
Hi ,
Ik heb je foto verwijderd omdat ik hier heel erg van geschrokken ben .
Dit is een openbaar platform waar zeer waarschijnlijk ook mensen met kwade bedoelingen op zitten. Foto's blijven normaal altijd op internet rondzwerven. Ik zou absoluut niet willen dat de foto van jouw dochter rond spookt op dit forum .
Sta er alsjeblieft volgende keer bij stil ivm de privacy van je kindje . Bij dit soort klachten zou ik altijd even contact opnemen met je huisarts.
Liefs,
Jaleesa|Moderator
茅茅n jaar geleden
Reactie op Momoflina
Heee , ik heb net een mail gestuurd was al aan het zoeken hoe ik het moest ...
We proberen de app natuurlijk zo veilig mogelijk te houden . Alleen kunnen dit soort foto's wel mensen met kwade bedoelingen aantrekken en dat willen we natuurlijk niet 馃槝
茅茅n jaar geleden
Ja hierooo ook last gehad hiervan, het is echt heel vervelend maar nestosyl helpt heel erg! Kan je gewoon halen bij de kruidvat. Zo'n schimmelinfectie zorgde ervoor dat het erg jeukte en nestosyl hielp er echt bij dat het niet meer jeukte en dat het sneller ging genezen. Verder altijd sudocrem erbij gebruiken. Bij ons werd het ook aangeraden om 2 weken door te gaan ipv 1 week (miconazol)
茅茅n jaar geleden
Mijn dochter roept regelmatig sinds een paar dagen "Auw Luier" en grijpt naar haar kruis. Ik zie dat het boven haar vulva de huid heel klein beetje lichtroze is, maar als je het niet weet valt het eigenlijk niet op. Verder zie ik er niks aan. Ik vermoed een schimmel, smeer nu elke verschoonbeurt sudo.
Ik ga morgen de huisarts bellen. Ik vraag mij af welke symptomen hadden jullie kindje hadden?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Pluis88
Mijn dochter roept regelmatig sinds een paar dagen "Auw Luier" en grijpt na ...
Wat zei de huisarts?
Mijn dochter zegt ook steeds auw en wijst dan naar haar vagina en zie ook wel wat rood tussen haar schaamlippen.
Maar ze zegt wel vaker auw bij dingetjes waarvan ik denk huh?
Dus weet niet goed wat er mee te doen.
茅茅n jaar geleden
Kokosolie!! Echt het wondermiddel. Gewoon smeren; ook bij normale luieruitslag. Hier helpt het goed. Ook voor jezelf een handige tip 馃槄
茅茅n jaar geleden
Hallo allemaal, mijn dochter 2 jaar heeft net als mij en haar oma regelmatig last van schimmel bij haar geslachtdelen
Idd smeren met micozonol
Onze huisarts raadde sudo juist af ivm uitdroging van de huid
En raadt aan om bepathen te gebruiken
Wij doen de eerste 2-3 dagen meerdere keren micazol gebruiken in overleg met arts en de rest van de luier wissel insmeren met bepathen
Rondlopen zonder luier nooit gedaan, hier altijd vuurrood bijna huid kapot maar na 2-3 dagen zie jr al heel verschil, geen gekrijs met luier wissels