7 Reacties

één jaar geleden

Mijn oudste zoon is al 9 maar dit is bij hem ook een serieus probleem. Waar Puma en Nike vroeger nog wel paste was het afgelopen zomer rampzalig om wat te vinden. Wij zijn uiteindelijk bij echt leren Timberlands uitgekomen want die vormen zich nog aardig naar zijn voeten. Vooral opletten met stiksels aan de zijkant van de schoenen. Daar kunnen ze erg last van krijgen. Dan voelen ze de hele tijd zo’n rand bij hun kleine teen. Voor de winter gaan we ook weer kijken voor Timberlands. Succes met de zoektocht! Hopelijk vinden jullie snel een merk waar jullie tevreden over zijn

één jaar geleden

Hier een dochtertje die hetzelfde heeft. Tot nu toe passen Shoesme en Skechers heel goed! Bij mijn oudere zoon zijn het vaak adidas die wel passen.

één jaar geleden

Hier past onze zoon goed in shoesme en bunnies. Wij gaan naar een kinderschoenen winkel waar ze goede schoenen hebben voor kinderen die net lopen. En van alle merken daar past hij alleen in deze 2 merken. Hij heeft ook een paar nikes voor erbij maar we zien echt dat hij daar minder goed op lopen kan. De zool is gewoon te dik en te stug. Die gebruikt hij nu om in de tuin te spelen even.

één jaar geleden

Shoesme 🙏🏼

één jaar geleden

Ons zoontje is met zijn hoge wreefjes heel goed met Geox :)

één jaar geleden

Shoesme. Maar ga daarvoor wel naar een winkel, niet online. Want je moet wel de juiste schoen van het merk hebben, zit veel verschil in.

één jaar geleden

Zelfde probleem vans zitten super goed bij hem zijn ruim en breed en als je een maat groter haalt is beter heb ik ook gedaan en adidas