3 Reacties
3 dagen geleden
Ik zou haar nog iets eerder naar bed doen, proberen haar rond 18u in bed te hebben. Uiteindelijk zal dit wel weer opschuiven, maar meestal is het zo dat hoe moeier en overgestimuleerd ze zijn, hoe moeilijker ze in slaap vallen…dus hoe eerder je start met een kalme avondroutine, hoe eerder ze in slaap kan vallen. Zo is er meer ruimte en dus net wat meer tijd voor haar verhalen en emoties van de dag. Ook misschien een idee om al tijdens het bad de dag door te nemen, zo kan ze het er al wat eerder ‘uit’ laten en is ze al wat verder in dat proces zodra ze daadwerkelijk in bed ligt.
Maar ik denk dat het er ook allemaal bijhoort en uiteindelijk weer bijtrekt zodra het allemaal minder nieuw en heftig voor haar gaat zijn.
Wat heerlijk om te horen dat ze het zo leuk vindt!
Mijn dochtertje zal over 3 weken beginnen….🤞🏼
3 dagen geleden
Reactie op LMGbaby
Ik zou haar nog iets eerder naar bed doen, proberen haar rond 18u in bed te ...
Ja misschien wel een goede om wat eerder het avond ritueel te starten.
Maar ze gaat niet elke dag in bad hoor!
Leuk dat jouw dochter over 3 weken begint. Het is zo’n leuke fase🥰🥰
3 dagen geleden
Ik denk ook dat het er een beetje bij hoort. Het zijn tenslotte een hoop nieuwe ontwikkelingen en dat zorgt voor een vol hoofd. Onze zoon is ook sinds 1,5 week begonnen met school. Wij merken vooral dat hij vaak meerdere keren wakker word in de nacht en dan even behoefte heeft aan nabijheid. Ik denk dat je het zo prima doet en dat het zich vanzelf weer recht trekt.