5 Reacties

2 maanden geleden

Hier het eerste jaar dat we er echt aandacht aan besteden. Ik versier het huis een beetje met sint & Piet accessoires zodat zij zich 'welkom' voelen en zodat het visueel ook duidelijk is voor m'n dochtertje. Ik ga haar gewoon haar schoentje laten zetten op 5 dec en dan opstaan ofwel na school de cadeautjes klaar zetten. Dit is hoe ik het voorlopig in m'n hoofd heb. Ons zoontje is dan bij de oma. Dus als we hem gaan ophalen zal de sint daar ook klaar staan voor m'n dochtertje. Ze moet wel ook een schoentje zetten daar. Geen schoentje/brief = geen cadeautjes. Ze mag wat moeite doen 🤣🤭

2 maanden geleden

Meiden worden in januari 3, maar nog altijd geen Sinterklaas hier

2 maanden geleden

Wij vieren al vanaf zijn geboorte sinterklaas. We doen het huis versieren. Liedjes opzetten. En gaan naar de intocht. Vorig jaar is hij ook zijn schoen gaan zetten. Wij vieren het dit jaar op 1 december met de schoonouders bij ons thuis. We hebben nog een dochter van dan 5 maanden. We hebben dan een zak met cadeautjes voor de kids. Voor onszelf en de schoonouders kleinigheidje. Ze komen dan bij ons zodat de kids lekker in hun eigen omgeving zijn. Op 5 december doen we hetzelfde met mijn ouders. Ik ben gek op deze tijd en kan niet wachten om volgende week weer het Sinterklaasjournaal te kijken en het huis te versieren. 🤗

één maand geleden

In het weekend mag hij zijn schoentje zetten. Dus 3x Bij de ene opa & oma ook een keer (hij is daar enige kleinkind dus vieren verder niks) Bij de andere opa & oma vieren we Sinterklaas met een huisbezoek en zak cadeautjes waar iedereen aan mee doet.

één maand geleden

We zijn hier sinds deze week begonnen met kijken van het Sinterklaas journaal en hebben ons zoontje verteld dat Sinterklaas komt met cadeautjes. Op ons werk wordt het ook gevierd voor de kleine kindjes dus we hebben op 23-11 en 5-12 op ons werk een viering. Daarnaast ook thuis schoentje zetten (1 of 2x denk ik) en dan vieren we Sinterklaas nog 1x met de schoonfamilie. Morgen natuurlijk de intocht. We proberen het wel een leuk feest te maken voor ons zoontje/herinneringen te maken voor later ☺️. Qua cadeautjes houden we het simpel/praktisch.