10 Reacties

6 maanden geleden

Zijn er echt zulke luisterende kinderen van 2-3 jaar 😆 mijn dochter zou er echt niets mee doen. Of snap ik het niet helemaal🤣

6 maanden geleden

Lampjes zijn vaak blauw in de nacht en dat vindt mijn dochter eng. Een andere kleur heb ik nog niet gevonden (rood bijv) Geen succes hier op deze leeftijd 2,5jr

6 maanden geleden

Volgens mij beheersen ze pas vanaf 3/3,5 de impulscontrole om niet uit bed te komen.. Ik weet niet hoe oud je zoontje is maar dan weet je ook wat realistisch is om te verwachten

6 maanden geleden

Wij hebben de Numsy Lou Slaaptrainer. Die wordt rood als het bedtijd is, geel als het bijna tijd is om op te staan (30 minuten) en groen als je uit bed mag. Met rood blijft ie ook in bed liggen, maar met geel kan ie nog wel eens al opstaan 🤭 Als we dan aangeven het is bedtijd want je klok is rood, begrijpt hij het ook.

6 maanden geleden

Wij hebben net de slak van Alecto geïntroduceerd. Hij is er erg ongeïnteresseerd, weet nog niet per se zeker of het ook werkt, maar dat komt wel😋

6 maanden geleden

Wij hebben de zazu de pinguïn. Wij hebben geen lampje in de nacht, en de afspraak is dat ze eruit mag als het lichtje aan is. 30 min wachten tot groen is echt veel te lang. Bij ons werkt het vanaf dag 1!

6 maanden geleden

Reactie op R8M

Wij hebben net de slak van Alecto geïntroduceerd. Hij is er erg ongeïntere ...
*er erg in geïnteresseerd. Correctie

6 maanden geleden

Reactie op Pinya

Wij hebben de Numsy Lou Slaaptrainer. Die wordt rood als het bedtijd is, ge ...
Wij hebben deze ook en bevalt prima. Jammer dat je de tijd van geel niet korter kan instellen. Zoontje begrijpt het prima en weet dat hij ons mag roepen als het oranje is (hoeft niet) en er zelf niet uit mag. Dit doet hij dan ook bijna altijd

6 maanden geleden

Wij hebben de Giraf van KiddieAlarm en ik kan deze iedereen aanbevelen! Hij is duur, maar is het geld echt waard. Ik wilde een slaaptrainer die ‘s nachts rood is en bij opstaan groen, die niet uit gaat en waarbij je een derde kleur (bijna opstaan) kan uitzetten (want dat is echt te moeilijk voor jonge kinderen). Was echt moeilijk te vinden, maar deze heeft dat allemaal. Je kunt zelf de kleuren kiezen en via een app de tijden aanpassen. Mijn dochter van 2,5 snapt deze wekker heel goed.

6 maanden geleden

Heeft er iemand toevallig ervaring met een slaaptrainer die je op kunt hangen? Wij hebben helaas niet veel ruimte voor een plankje o.i.d. (en hoe goed zie je dan de slaaptrainer nog?) Maar onze kleine man had na 2 dagen door hoe hij de slaaptrainer (zazu het schaap) van het kinderslot kon krijgen en handmatig op groen kon zetten... Om 4u snachts 🤣