Hoi allemaal,
We zijn inmiddels zo'n 3 maanden aan het tobben met de slaap van mijn zoon van 2 jaar en 4 maanden. Altijd een fantastische slaper geweest, maar sinds hij 2 is, is het hel. Hij wil absoluut niet dat we weggaan, vooral ik mag niet gaan. We zijn nu 2 weken de chair-methode aan het doen maar de laatste stap (uit het zicht) is een drama. Het duurt daarnaast ook vaak anderhalf uur voor hij überhaupt slaapt. Hij wordt ook 's nachts geregeld wakker en wordt alleen rustig als ik bij hem blijf of in ieder geval in het zicht. Ik lig nu vaak op een matras op de gang met alleen mijn benen in het zicht, maar als hij ook maar hoort dat ik omdraai of opsta om te plassen is het krijsen. Ik ben 29 weken zwanger met bekkenpijn en mijn man en ik werken allebei 4 dagen in een functie die veel energie vraagt (lead engineer en leerkracht), dus je kunt je voorstellen hoe het is, haha. Oja: als mijn man gaat liggen op het matras, is het nog steeds krijsen.
We zijn inmiddels aardig op en willen graag hulp inschakelen, maar zien door de slaapcoachbomen het bos niet meer. Wie heeft goede ervaringen (regio Utrecht) met een slaapcoach en wie was dit? Want dit is niet te doen, straks met de 2e erbij al helemaal niet.
Ik hoor het heel graag!
Groetjes, Esther