Ik dacht dat die van 4 maanden heftig was (de andere ook allemaal meegepakt, maar die waren bij nader inzien echt een eitje), maar deze slaat echt alles. Het is nu al een aantal weken aan de gang en het wordt alleen maar erger lijkt wel. Haar ontwikkeling gaat nu ineens ook heel erg hard. Vooral haar taalontwikkeling maakt groooooote sprongen dus het is echt wel ergens goed voor. Maar we zijn op 😅
Ergens tussen 2130 en 2300 wordt ze wakker, voor minimaal 2 uur. Er zitten zelfs nachten bij dat ze 4-5uur wakker is (zoals afgelopen nacht van 2145 tot 0230). Dat gebeurd steedw vaker. Ze ligt dan 9 van d3 10 keer wel al die tijd met haar ogen dicht in mijn armen, maar is dan toch te onrustig om weer in slaap te komen. Ze wil ook echt alleen maar mij, anders is het uuuuuren brullen. In haar bed laten is geen optie want dan huilt ze het heeeeeeeeele huis wakker.
De volgende dag is het drama echt helemaal compleet. Zij moe, ik moe en kleuter ook moe. Tel uit je winst.
Ik weet dat dit ook weer voorbij gaat, echt! Er lijkt nooit een eind aan te komen en dan ineens is het weer voorbij... wist ik maar wanneer 😅
Hoe gaan jullie ermee om? Wil haar het liefst zo snel mogelijk weer in bed hebben natuurlijk, maar niet ten kosten van mijn oudste dochter. Die heeft er ook niet om gevraagd 😑