24 Reacties

één jaar geleden

Volg. Ik ben ook opzoek naar een dikkere slaapzak. Die van mij wil niet onder een deken🥲

één jaar geleden

Misschien een zoeken van wol?ziloen? Of andere merken

één jaar geleden

Reactie op Wendiesh

Volg. Ik ben ook opzoek naar een dikkere slaapzak. Die van mij wil niet ond ...
Nee deken vind ik zelf ook gevaarlijk! Draait alle kanten op in zijn slaap

één jaar geleden

Ik heb een deryan. Die zijn wel echt dik. Kunnen wel de mouwen af trouwens

één jaar geleden

Dit ziet er ook wel goed uit! Welke maat heb jij?

één jaar geleden

Reactie op R8M

Misschien een zoeken van wol?ziloen? Of andere merken
Wollen slaapzakje is ook wel lekker, maar hij lekt tegenwoordig met enige regelmaat door en dat lijkt mij dan weer zonde als ik de slaapzak 3x per week moet wassen..

één jaar geleden

Puckababy 4 seizoenen. Heeft een teddy stof aan de binnenkant. Officieel is hij 2,5 toch maar door de zachte teddy binnenkant veel warmer. Wij hebben ook die van de hema 3,5 en daar heeft onze dochter het wel koud in. Puckababy slaapt ze in met alleen lange mouwen romper en 14 graden op de kamer

één jaar geleden

Reactie op Daniqueelena

Puckababy 4 seizoenen. Heeft een teddy stof aan de binnenkant. Officieel is ...
Hmm dit is wel de reden dat we de puckababy niet hebben gekocht, omdat ik 2,5 niet warm genoeg vond

één jaar geleden

Reactie op jipjvw

Hmm dit is wel de reden dat we de puckababy niet hebben gekocht, omdat ik 2 ...
Ja alleen is hij dus veel warmer doordat er aan de binnenkant teddy stof zit als je hem voor de winter gebruikt. Op vinted staan er echt heel veel op ben helemaal verkocht nu. Tog zegt dus niks want die van de Hema is 3,5 maar veel minder warm dan de puckababy

één jaar geleden

Reactie op Daniqueelena

Ja alleen is hij dus veel warmer doordat er aan de binnenkant teddy stof zi ...
Dat wist ik niet, dan toch nog maar die eens overwegen! Lijkt mij ook het lekkerst om alleen rompertje aan te hebben want die beentjes zitten dan lekker warm tegen elkaar

één jaar geleden

Jollein heeft ook fijne van 3,5 tog. Wel afritsbare mouwen.

één jaar geleden

C&a

één jaar geleden

Reactie op jipjvw

Dit ziet er ook wel goed uit! Welke maat heb jij?
Ik heb maat 80!

één jaar geleden

Prenatal heeft er 1 (velourse stof aan de buitenkant met hondjes) die is ook 3,5 TOG. Hebben wij onlangs aangeschaft om dezelfde reden als jij noemt. Slaapak 3 tog is gewoon niet warm genoeg. Wat wordt gezegd over de 4 seizoenen slaapzak van puckababy klopt wel een beetje hoewel wij alleen de teddy binnenkant hebben en niet de buitenste laag. Die is officieel 2 tog maar naar mijn idee warmer dan de 3 tog slaapzak die we hebben van Prenatal.

één jaar geleden

Reactie op jipjvw

Hmm dit is wel de reden dat we de puckababy niet hebben gekocht, omdat ik 2 ...
Ons zoontje ook een koukleum, denk mede ook door zijn ondergewicht maar echt fan van puckababy 4 seizoenen slaapzak en mogelijkheden. Verschillende laagjes met dikste variant een teddy binnenkant, en gaat lang mee. Goede kwaliteit en blijft mooi in de was. Niet vaak in sale, maar nu verschillende kleuren bij baby park -20€.

één jaar geleden

Wat heeft hij verder aan? Misschien een pyjama en slaapzak

één jaar geleden

Wibra heeft 3.5 toch met giraffe en andere dieren erop

één jaar geleden

Hema heeft fijne van 3.5 tog velours met afritsbare mouwen.

één jaar geleden

Lodger is 3,5 TOG en heel fijn