13 Reacties
één jaar geleden
Voor de tog waardes heb ik geen tip. Het openritsen daarintegen wel. Wat ik heb gedaan is een elastiekje kapot geknipt en deze vast gemaakt aan de rits (het gat in de hendel) en onderin waar de slaapzak wordt vastgemaakt een knoop. Het idee is dat de elastiek om de knoop gaat. Mijn zoontje krijgt dit nog steeds niet open hoewel hij al vele pogingen heeft gedaan. Houdt hierbij wel rekening dat de knoop ver genoeg zit zonder al te veel spanning en dat het slotje van de rits onderin onder het stof terecht komt; dit maakt het nog lastiger om te openen. Mocht je meer info willen, let me know
één jaar geleden
Wij hebben slaapzakken van babydump (merk heet babylook) met afritsbare mouwen. Tog 2,5 met de mouwen eraan vast. Die draagt hij nu naast de puckababy herfstzak met een korte mouw of mouwloze romper en lange mouw/broek pyjama. Voor overdag hebben we een slaapzak van de Wibra 1.6 tog dacht ik zonder mouwen dus kan mooi over een truitje en sokjes heen. Dan doen we alleen de broek even uit.
één jaar geleden
Hema is met afrits mouwen.
Dacht dat die 2.5 tog is. Er is ook een dunnere variant van met afrits mouwen. Onze zoon heeft die altijd al gehad. Bij te warm gaan de mouwen eraf. Hij slaapt bij 16 graden met een fleece pyjama en een romper met korte mouwen erin. Warmt het op ritsen we nog wel eens de mouwen eraf in zijn slaap voornamelijk overdag doen we dat.
één jaar geleden
Reactie op Lilly2021
Terstal heeft slaapzakken van 2,5 TOG in maat 110, leuke printjes ook!
Deze heb ik ook!