10 Reacties

één jaar geleden

Gewoon proberen? Lees niet specifiek in je verhaal terug dat je het wel eens probeert. Een wagen die helemaal plat kan (dus ook beentjes) is inderdaad wel stuk fijner voor kindjes. En als het niet lukt, kan je toch alsnog naar huis terug?

één jaar geleden

Ons zoontje heeft ook nooit in de wandelwagen of buggy geslapen. Wij doen hem altijd in de draagzak als we buiten huis zijn rondom slaaptijd. Laatst een dagje naar de Efteling geweest en dan doe ik hem rond 12u in de draagzak. Slaapt dan binnen 5 minuten :) Op vakantie doen we dat ook altijd zo als we weg zijn van een bedje. Geen idee of dat voor jullie zou werken, ons zoontje heeft vanaf baby af aan heel graag in de draagzak gehangen. En nu dus nog steeds ;)

één jaar geleden

Ben bang dat het meer zit in het verschil in kinderen dan in het type wandelwagen. Hier ook nooit geslapen in de wagen en me erbij neergelegd dat hij gewoon op tijd in bed moet liggen, dan blijft het voor iedereen nog het leukste.

één jaar geleden

Ik laat dat voor een dag altijd meer los. Slapen ze in de buggy dan is dat fijn en anders na het avondeten eerder naar bed.

één jaar geleden

Hier nemen we altijd wel de goede buggy mee en haar knuffel. Die heeft ze thuis ook altijd alleen met slapen. We laten de tijd wat los, maar ze geeft vaak wel aan moe te zijn in bijvoorbeeld de dierentuin. Ik draai de buggy naar ons toe, dan ziet ze de rest niet zo. Dan wandelen we wat rondjes (en moeten ook blijven wandelen van baby af aan). Ze slaapt dan vaak maar 45 min, maar goed zat om verder nog een leuke dag te hebben. Ze gaat dan in de avond eerder naar bed. Gewoon proberen!

één jaar geleden

Reactie op Babybunny

Ons zoontje heeft ook nooit in de wandelwagen of buggy geslapen. Wij doen h ...
Welke draagzak hebben jullie? Onze dochter zit niet graag in een buggy en aangezien we binnenkort op reis gaan, overweeg ik een draagzak. Dat was altijd een succes maar nu is ze te groot voor degene die we hebben.

één jaar geleden

Ik heb een verschrikkelijke slaper.. maar gelukkig slaapt hij wel in de buggy of kinderwagen. We hebben express een buggy gekocht die helemaal plat kan en de kap kan vrij ver naar beneden. En anders is inderdaad een draagzak nog een optie!

één jaar geleden

Reactie op MonaSM

Welke draagzak hebben jullie? Onze dochter zit niet graag in een buggy en a ...
Wij hebben de Ergobaby Omni 360. Als hij wakker is en gezellig mee wil kijken, doen we hem met gezicht naar voren. Als hij moet slapen, met zijn buik tegen mijn buik. Ik ben zelf best klein (1,64) en mijn man groot (1,94), maar hij zit bij ons allebei goed. En toen we een aantal maanden geleden in Amerika waren, hebben we er hele wandelingen mee gemaakt. Gaat perfect! Erg blij met deze draagzak, zelfs nu zoontje al richting 12kg gaat is hij nog heel goed te dragen. En je kindje kan ook op de rug gedragen worden, maar persoonlijk vind ik dat zwaarder dan op de buik. Kwestie van proberen denk ik :) Succes!

één jaar geleden

Vooralsnog slaapt onze dochter niet in de buggy 😩Maandag gaan we op vakantie en ik hoop dat ze zich heeft bedacht en wel slaapt in de buggy. Onze buggy kan trouwens ook helemaal plat. En anders idd per dag aankijken. Maar over het algemeen betekent dit dat we onze dag in tweeën splitsen. Deel 1 tussen 8:00 en 12:00 en deel 2 tussen 15:00 en 19:30🫣 En ach….er komt een tijd dat het middagslaapje niet meer hoeft….haha 🤪

één jaar geleden

Hier wil ze ook echt niet slapen in de buggy. Bij een dagje weg neem ik ook de draagzak mee, hier slaapt ze wel in. Als ze dan weer wakker is, gaat ze weer in de buggy.