26 Reacties

4 jaar geleden

Hier slaapt mijn meisje ook meestal met de sokjes aan, behalve als ze in de slaapzak slaapt.

4 jaar geleden

Wij ook met sokken 😄

4 jaar geleden

Gewoon met sokken ook in een slaapzak (love to dream)

4 jaar geleden

Hier ook met sokken aan. Vies worden ze toch nog niet.

4 jaar geleden

Ja ook hier met sokken aan...

4 jaar geleden

Met sokjes aan

4 jaar geleden

Hier ook met sokken, hoewel ik de sokken altijd in de ochtend ergens zwervend in haar slaapzak vind 🤣

4 jaar geleden

Heb sinds kort dr sokjes uit in de slaapzak… ze had zulke warme beentjes en voetjes als ik snachts dr luier verschoonde😅. Nu enkel in een romper en winterslaapzakje

4 jaar geleden

Reactie op Marley2you

Heb sinds kort dr sokjes uit in de slaapzak… ze had zulke warme beentjes en ...
Blijft jouw dochter niet met haar teentjes hangen in de slaapzak? Mijn dochter trapt zonder sokken met haar tenen tegen de slaapzak en 'plakt' ze er dan een soort van aan vast waardoor ze haar hele slaapzak strak trekt bij haar nek/schouders. Met sokken geen last van....

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem10

Blijft jouw dochter niet met haar teentjes hangen in de slaapzak? Mijn do ...
Nee, niet dat ik herken. Ik ben wel aan het twijfelen of haar slaapzakje al te klein aan het worden is. Ze heeft de winterslaapzak van Prenatal 68/74 en de 4seizoenen van Jolein maat 70 maar die wordt gewoon al krap😅. (Terwijl ze qua broekjes maat 62 heeft. )

4 jaar geleden

Ja hier ook met sokken! De Bambino’s van Kruidvat krijgt ie echt niet uit 😄

4 jaar geleden

Zonder sokken. Volgens mij word dit ook aangeraden

4 jaar geleden

Eerst altijd met sokjes, maar nu het weer wat warmer word zonder. Soms thuis overdag ook zonder sokjes. Weet niet waarom. Vind het zelf ook soms fijn om 'vrije' tenen te hebben dus leek me voor haar ook fijn 🤣 ze is wel beweeglijker en meer bezig met haar voetjes en tenen als ze sokloos is.

4 jaar geleden

Zonder sokken in de slaapzak. Wordt aangeraden omdat het niet goed is als je kindje altijd sokken aan heeft

4 jaar geleden

Pyjama met voetjes aangezien ik de sokken altijd ergens in haar bed moest zoeken ze ligt ingebakerd in een hydrofiel doek

4 jaar geleden

Bij mij heeft ze meestal een boxpakje met sokjes eraan vast aan. Had van de week een gewoon pyjamatje. En toen vroeg ik me eigenlijk af waarom ik t deed met sokjes. 😁

4 jaar geleden

Zonder sokken want hij heeft zweetvoetjes🤭 papa heeft hyperhidrose waarschijnlijk heeft hij het van hem overgenomen

4 jaar geleden

Zonder. Die van ons slaapt namelijk wel in een slaapzak. Zo ideaal 😂

4 jaar geleden

Onze zoon slaapt met romper in een dikke slaapzak. Ik heb het idee dat dit voor nu perfect is qua warmte. En zo handig want hij schopte de dekentjes telkens van zich af!

4 jaar geleden

Reactie op Manon515

Zonder sokken in de slaapzak. Wordt aangeraden omdat het niet goed is als j ...
Waarom is dat niet goed? 😯