26 Reacties
4 jaar geleden
Hier slaapt mijn meisje ook meestal met de sokjes aan, behalve als ze in de slaapzak slaapt.
4 jaar geleden
Heb sinds kort dr sokjes uit in de slaapzak… ze had zulke warme beentjes en voetjes als ik snachts dr luier verschoonde😅. Nu enkel in een romper en winterslaapzakje
4 jaar geleden
Reactie op Marley2you
Heb sinds kort dr sokjes uit in de slaapzak… ze had zulke warme beentjes en ...
Blijft jouw dochter niet met haar teentjes hangen in de slaapzak?
Mijn dochter trapt zonder sokken met haar tenen tegen de slaapzak en 'plakt' ze er dan een soort van aan vast waardoor ze haar hele slaapzak strak trekt bij haar nek/schouders. Met sokken geen last van....
4 jaar geleden
Reactie op Anoniem10
Blijft jouw dochter niet met haar teentjes hangen in de slaapzak?
Mijn do ...
Nee, niet dat ik herken. Ik ben wel aan het twijfelen of haar slaapzakje al te klein aan het worden is. Ze heeft de winterslaapzak van Prenatal 68/74 en de 4seizoenen van Jolein maat 70 maar die wordt gewoon al krap😅. (Terwijl ze qua broekjes maat 62 heeft. )
4 jaar geleden
Eerst altijd met sokjes, maar nu het weer wat warmer word zonder. Soms thuis overdag ook zonder sokjes. Weet niet waarom. Vind het zelf ook soms fijn om 'vrije' tenen te hebben dus leek me voor haar ook fijn 🤣 ze is wel beweeglijker en meer bezig met haar voetjes en tenen als ze sokloos is.
4 jaar geleden
Pyjama met voetjes aangezien ik de sokken altijd ergens in haar bed moest zoeken ze ligt ingebakerd in een hydrofiel doek
4 jaar geleden
Zonder sokken want hij heeft zweetvoetjes🤭 papa heeft hyperhidrose waarschijnlijk heeft hij het van hem overgenomen