7 Reacties

4 jaar geleden

Dit kan komen door dat ze overprikkeld zijn. Dus dan moeten ze dat verwerken en dan gebeurt dat zo. Gaat hij al lang naar het kdv of nog maar net. Het zou kunnen dat het na verloop van tijd terug stabiliseert. Plus altijd goed om de dag ervoor en erna rustige dagen aan te houden dit helpt rust te brengen na al die prikkels.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is niet naar het kdv geweest maar wel een middagje naar opa en oma. En precies hetzelfde. Einde middag bij het ophalen dood en dood moe, eigenlijk te moe voor de laatste fles. Terwijl ze hem daar in de draagzak hebben laten slapen dus ik wist dat hij geslapen had. Hij viel goed in slaap maar na 3u 's nachts weer helemaal onrustig en vaak moeten troosten terwijl we daar net een week van af waren. Hij is snel overprikkeld en ik denk toch dat dat het is geweest. Mijn schoonvader moet je ook echt vragen hem een minuutje met rust te laten. Als ik er ben echt continu steekt hij zijn gezicht dicht bij de zijne en wil dat hij lacht en hem volgt zolang als hij wakker is. Dat werkt niet voor ons zoontje want die stopt niet zelf dat moet je voor hem doen anders gaat het mis en kan hij uren gaan huilen. Dus ik continu mag hij nu even rustig drinken? Mag hij even rustig in de box liggen en niet steeds je hoofd zo dichtbij steken? Maar toch doet hij het naar eigen zeggen omdat opa hem zo leuk vindt, die moet nog even beter opgevoed worden 馃槀 Dat wordt natuurlijk wel lastig op het kdv. Maar misschien is het gewoon nog even wennen? En gelukkig heb je nog verlof ja, dat scheelt iets. Maar fijn is anders

4 jaar geleden

Ons zoontje had dat ook na zijn wenochtenden. Althans, hij sliep de middag en nacht toen allebei heel slecht. Dus ik hield mijn hart vast voor de hele dagen. Hij is nu al 4 hele dagen geweest (2 per week, dus niet achter elkaar), en die nachten gingen wel goed. Hopelijk geldt dat voor jullie zoontje straks ook! Het is best wel ingrijpende verandering voor hun, dus op zich niet vreemd dat ze even uit ritme zijn..

4 jaar geleden

Reactie op HeleenR88

Dit kan komen door dat ze overprikkeld zijn. Dus dan moeten ze dat verwerke ...
Het was zijn eerste week 鈽猴笍 helaas gaat hij vanaf volgende week wel 2 dagen (1 hele en 1 halve) achter elkaar, dus geen dag erTussen.. niet heel iDeal

4 jaar geleden

Mijn zoontje is niet naar het kdv geweest maar wel een middagje naar opa en ...
Hahah leuk zo鈥檔 opa! Bedoeld het natuurlijk goed maar houdt je inderdaad een lekker overprikkeld kind aan over 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Susanna91

Ons zoontje had dat ook na zijn wenochtenden. Althans, hij sliep de middag ...
Hopelijk went mijn zoontje ook snel! Het werd nog erger. Gisteren kreeg ik hem nieteens naar bed savonds.. dat is in 12 weken nog nooit gebeurd.. hij slaapt al 7 weken op zijn eigen kamer en ik leg hem altijd zo weg, maar gisteren bleef hij huilen als ik weg liep. Uiteindelijk waren we zelf ook doodop dus in de kinderwagen op onze slaapkamer gelegd en hij viel direct in slaap. Voor nu fijn opgelost, en fijn dat we een oplossing hebben kunnen vinden voor als hij zo onrustig is 馃檪

2 weken geleden

Hier ook vreselijke nacht gehad na dag 1 kinderopvang. En hij gaat 3 volle dagen na elkaar. Ik ben benieuwd vr vannacht 馃檴