8 Reacties

één jaar geleden

Ik weet niets van TOG maar als je kind koude voeten heeft dan zou ik sokken bij hem aandoen. Mijn zoon heeft ook sokken aan.

één jaar geleden

Je hoeft je volgens mij ook met deze leeftijd niet druk te maken over koude handen en voeten. Ik voel altijd gewoon de nek.

één jaar geleden

Oja en antwoord op je vraag, nee, mijn dochter heeft bijna nooit sokken aan in de slaapzak omdat ze deze al heeft uitgetrokken ☺️

één jaar geleden

Ik doe heel soms sokjes aan ( voornamelijk bij t middag slaapje ). Hij heeft soms ook steeeenkoude voetjes. Slaapt nu in een slaapzak van 2.0 toh met een romper met lange mouw en een dunne pyjama met lange mouw.. is ook tussen de 18 en 20 graden. Maar snachts.sokjes uit 🤗

één jaar geleden

Mijn zoontje draagt nu sinds een paar dagen sokken in zijn slaapzak van 2,5 Tog. Sokken helpen wel echt voor het minder koud hebben en mijn zoon heeft het wel snel koud. Nu ben ik daarom ook begonnen hem een dikkere pyjama onder zijn slaapzak aan te trekken. Gisteren had hij een wat dunnere pyjama aan en werd hij wakker en voelde hij koud aan. Denk dat het per kind verschilt en je het een beetje kan aanvoelen

één jaar geleden

Mijn zoontje trekt ook vaak zijn sokjes uit, dus ik vind het het makkelijkst om hem een pyjama met voetjes aan te doen. Zo heeft hij het toch lekker warm.

één jaar geleden

Nee hier niet. Bij 15 graden gaan die aan hier. Bij 17/18 slaapt hij in een dunne pyjama in 2.5 tog slaapzak met een romper en dan zonder sokken. 16/17 dan een dikke pyjama. 15 met sokken een een dikke pyjama en lange mouw romper. Hier gaat dat prima zo.

één jaar geleden

Is normaal..koude voeten..of handjes..he moet voelen in het nekje..ga een keer na 3u in de nacht naar boven.. en voel even in zijn nekje.. Mijn dochter ligt met een lange romper in een 2.5 van puckababy. De teddy van de 4 seizoenen..