Hoi hoi! Hier een kleine man van 9 maanden en hij begint de eerste stapjes te zetten. Het is nu nog vooral stappen aan de salontafel en de bank. Ook stapt hij van de tafel en naar de bank en andersom. Nu gebeurt dat nog allemaal met blotenvoetjes maar ik merk dat het langzaamaan kouder in huis begint te worden. Als ik gewone sokken of met antislip sokken aan doe dan zijn ze zo uit of hij heeft geen grip om zichzelf goed omhoog te trekken. Heeft er iemand advies voor eerste loopslofjes? Of antislip sokschoenen? Ik zie zoveel dingen voorbij komen dat ik er gek van word馃槀
Groetjes!
Wij hebben antislipsokken van de Zeeman en zijn daar tevreden over. Sokken zakken niet zomaar uit tenzij hij er aan gaat trekken馃槀
Ook hebben wij simpele 'schoentjes' van de Action die antislip zool hebben. Zo went hij alvast aan iets aan z'n voetjes te hebben, sokken zakken niet uit en mogelijk iets warmer馃き
Ik heb pas slofjes gehaald van Little riot (met grip) na het uitproberen van heeeel veel andere varianten 馃槀 dit zijn de eerste die goed blijven zitten. Kosten wat maar dan heb je ook wat haha