21 Reacties

3 jaar geleden

Hahaha hier vind hij zn eigen speelgoed ook snel minder interessant. Maar zijn wasknijpers het helemaal🤭 Overigens de onderdelen van de mushie stapeltoren zijn meestal nog wel heel boeiend. Of een blokje. Het moet vooral - makkelijk vast te houden zijn - herrie maken als je er mee op de grond slaat - makkelijk mee te nemen zijn tijdens het kruipen - of verboden aan te raken zijn Dan is het interessant🙈 Lastig maar het is een fase zullen we maar zeggen 🤪 en ik lees even mee voor ideeën. 🤭

3 jaar geleden

Hier vooral dingen die rammelen en geluid maken. Rammelaars vindt hij geweldig, maar ik heb ook een lege fles gevuld met droge pasta, vindt hij helemaal het einde. Plastic bakjes ook, en hij heeft een soort sleutelbos speelgoed die veel geluid maakt als hij op de knopjes drukt. Speelgoed wat gaan geluid maakt vindt hij weinig meer aan

3 jaar geleden

https://lovevery.eu of https://oh-mybaby.nl/ En dan kijken bij leeftijd, hebben speelgoed wat aansluit bij de ontwikkeling waar ze op dat moment doorheen gaan geeft ze een nieuwe uitdaging, snap dat die rammelaars vervelen na 8 maanden 😜 Je hoeft dit natuurlijk niet te kopen, maar je kan er wel ideeën uit opdoen om met gewonen huis-tuin-keuken artikelen zelfde te creëren (bijv mandje en wasknijpers)

3 jaar geleden

Wij hebben zijn speelgoed in een vakjes kast van Ikea gedaan zodat hij een eigen speelhoekje heeft. Ineens is al zijn speelgoed weer interessant en hij speelt hier heerlijk 😍 ziet er natuurlijk ook aantrekkelijk uit voor een baby.

3 jaar geleden

Deze bambampuzzel, die stukjes zijn van rubber en nu leuk om te knagen. Houten blokjes Pollepels, lepels, lege fles, plastic bekers en andere veilige keukenspullen. Rubberen foodhuggers had hij zelf gespot in de keuken, het bleek een ideale bijtring haha. We hadden een metalen bak waarin ik zijn speeltjes deed om het er uit te halen. Of op zijn hoofd te zetten. Groot succes. Maar nu hij gaat staan en er op valt die maar even uit de grondbox gehaald. Een stoffen bal met een belletje er in Dingen met knopjes (een boek met knopjes voor geluid) Nijntje muziek TV (opwindbaar speelgoed) Wijzelf, om oa overheen te klauteren Doekjes nog steeds En ook hier alles wat niet mag zoals kabels, giftige plastic dingen, plantenbladeren enz

3 jaar geleden

Wij hadden hier nog een Woezel en Pip blokkendoos staan van grote zus. Is hier al weken favoriet. Alles er uit gooien, er op kauwen, gooien, tegen elkaar aan slaan. En het bloementuintje van Clementoni (Kruidvat). En het Fisher Price liedjesboek. Oh en Duplo, en dan met name de diertjes.

3 jaar geleden

Ik heb gister bij de Kruidvat(was 20%korting) een baby telefoon met muziekjes en een tablet van V-tech met muziekjes gekocht. Was eigenlijk +12 maanden maar ze is er helemaal gek op! Er lag nog veel meer leuk baby speelgoed.

3 jaar geleden

De afstandsbediening en gsm zijn hier ook favoriet 😂 Maar verder speelt ze met alles eigenlijk. Vooral de klimdriehoek is nu erg populair, optrekken en op de eerste trede gaan staan, dat vindt ze erg leuk. Knisperboekjes, hoe luider hoe beter. We hebben een piano van Bumba, normaal voor kindjes van een jaar, maar die vindt ze ook echt leuk.

3 jaar geleden

Wij hebben zijn speelgoed in een vakjes kast van Ikea gedaan zodat hij een ...
Hihi wij stallen de kartonnen boekjes ook zo uit met dat rekje! Leuk die foto ter inspiratie 😄

3 jaar geleden

Ik heb een mand met knuffels groot en klein en rammelaars knuffeldoekjes en speelgoed voor haar leeftijd. Ze vindt het al helemaal super om elke keer die mand overhoop te trekken en kiest dan iets om mee te spelen. Kan natuurlijk zijn dat dit teveel prikkels zijn voor een kleintje , maar die van ons vindt het super . Voor ze gaat slapen pak ik haar vaak even bij me en zorg ik dat de rust er weer komt . Telefoon en afstandsbediening zijn ook hier erg interessant maar als ze die al te pakken krijgt wissel ik hem om met iets van haarzelf

3 jaar geleden

Je hebt ook speelgoed telefoons trouwens hihi, deze doet het thuis ook goed. (Al blijven de onze natuurlijk leuker ;) )

3 jaar geleden

Hier vind ie activity speelgoed leuk. Ik heb een soort driehoek-ding met aan elke kant dingetjes om te draaien of heen en weer te halen. Ook zo een soort plastic sleutelbos met op de sleutels kraaltjes en vakjes enz. Verder hebben we mimsy muis van playgro, die is al maanden favoriet maar nu zijn ineens alle details weer interessant. Oh en zon ding dat je vormpjes door het juiste gaatje moet duwen (Driehoek/vierkant/ster enz). Ook huis tuin en keuken spul: lepeltje, bakje, pillendoosje wat leuk rammelt.

3 jaar geleden

Berg aan knuffels rammelaar maar een grote oball achtig ding van playgro en Sophie de giraffe is tegenwoordig hier helemaal in Maar ook de afstandsbediening en ons mobieltje en alles wat niet mag zoals luiers of sudocreme pot Heb al geroepen dat ik voor een speelgoed afstandsbediening nog ga kopen En ze loopt hier ook hele verhalen te vertellen 😂

3 jaar geleden

Hier (al wel 9 maanden) is favoriet: - Mama haar waterflesje - Mama haar (binnen) slippers - Onderzetters op tafel 😂😂😂😂😂 Qua 'echt' speelgoed vind hij balletjes, stapeldiertjes en alles wat geluid maakt leuk.

3 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Hier (al wel 9 maanden) is favoriet: - Mama haar waterflesje - Mama haar (b ...
Haha wat grappig! Hier zijn mijn slippers en flesjes ook favoriet 🤭

3 jaar geleden

Wat fijn al jullie reacties! Ik ga shoppen! 😂

3 jaar geleden

Ooh dit zijn top tips! Hier vind ze alles wat los en vast zit tegenwoordig leuk. Hoe groter hoe beter want dat gaat ze dan boven haar hoofd proberen te tillen. Don’t ask me why maar doet ze al heel erg lang! (Geen idee of jullie de foto goed kunnen zien maar dit is Loua die alles boven haar hoofd tilt met haar voeten). Maar.. dikste tip: als ik het echt even niet meer weet en als ze begint te jammeren, dan tover ik een heel lelijk en vals klinkend keyboard onder de bank vandaan, waar allerlei vreselijke herrie uitkomt. Loua leeft helemaal op terwijl in een hoekje van de bank ga zitten aanschouwen (met handen over oren). Hahaha, maar goed alles wat geluid maakt dus!

3 jaar geleden

Reactie op dide111

Ooh dit zijn top tips! Hier vind ze alles wat los en vast zit tegenwoordig ...
Wij hebben deze trouwens gekocht voor haar en ze vind het helemaal geweldig!! En wij ook want het klinkt beter dan een lelijk xylofoon. Wel altijd onder toezicht want ik vind die lange stokken wel een beetje eng bij haar. Het een een tongue drum, je kunt het hier bv kopen: https://www.bax-shop.nl/percussie/handpans-tongue-drums. Geeft een pracht geluid!!

3 jaar geleden

Wij hebben zijn speelgoed in een vakjes kast van Ikea gedaan zodat hij een ...
Mag ik vragen waar je dat boekenrekje vandaan hebt? :)

3 jaar geleden

Reactie op MM__

Mag ik vragen waar je dat boekenrekje vandaan hebt? :)
Ja natuurlijk. Dit product van Ikea 😃