7 Reacties
3 jaar geleden
Buiten: trybike/loopfiets, bal, glijbaan en grotere auto's. Binnen: Bobby car, blokken, stapeltorens, puzzels, muziekinstrumenten.
3 jaar geleden
Buiten is onze zoon bezig met: Zand en watertafel voor buiten, auto's van alle formaten, hinkelspel ringen, ballen, glijbaan en klimrek, speelhuisjes, schommel, loopauto en fiets, gewoon rondrennen en bloemen aaien, steentjes zoeken en in een emmertje doen.
Binnen: muziekinstrumenten, alles van little People, allerlei ballen maar vooral de grote stuiterbal met licht, auto's met geluid en pull back, gespjes en snoertjes in elkaar klikken (bijvoorbeeld van de kinderwagen en de kinderstoel) we hebben ook een activiteiten bord voor hem met gespjes en makkelijke sloten. Boekjes lezen, stapeltorens, dansen en zingen, vingerverf.. al stopt hij dat ook in zijn mond.. dingen waarop hij kan bijten zoals bijtkettingen etc.. verstoppertje spelen en vooral heel veel klimmen en klauteren, dus wij leggen hier af en toe een parcours uit waar we overheen klimmen.
3 jaar geleden
Reactie op Ajuparaplu
Buiten is onze zoon bezig met: Zand en watertafel voor buiten, auto's van a ...
Wat is dat voor activiteiten bord? Mijn zoontje is ook de hele dag bezig met gespen en snoertjes in elkaar klikken haha. Kinderwagen, kinderstoel, rugzak, helm, snoertjes in usb poort en ga maar door.. andere favoriet hier is trouwens paco muziekboekje!
3 jaar geleden
Reactie op jipjvw
Wat is dat voor activiteiten bord? Mijn zoontje is ook de hele dag bezig me ...
Ik heb zoiets gemaakt alleen dan met allemaal makkelijke sloten, dingetjes met geluid en licht en stekkers en gespjes etc. Van alles wat en hij vermaakt zich er goed mee.
Als hij buiten is (hij loopt al vlot dus wij hebben niet altijd een kinderwagen mee) dan zoekt hij vaak zijn vertier bij andermans wagens 馃槀

3 jaar geleden
Ik heb buiten een glijbaan, wip, ballenbak en autobaan dat vind hij geweldig. Binnen is het een bal, de onderzetters van tafel, de afstandsbediening, spelcomputer controllers en onze telefoons.馃檲 hij speelt ook vooral met zijn Toet Toet auto鈥檚 en zijn loopwagen. Hij loopt overigens gewoon al los enzo, maar hij is aan het leren om te rennen