10 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een kleine zandbak (met deksel). Geeft superveel zooi (ook binnen 😅) maar ze spelen er beiden ontzettend leuk mee 😊

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem10

Wij hebben een kleine zandbak (met deksel). Geeft superveel zooi (ook binne ...
Ik wil geen zandbak. ben bang dat hij t op gaat etrn🥴

3 jaar geleden

Kleine glijbaan, wipwap, zandbak. Dat hebben wij nu. En als het straks lekker weer wordt dan een emmer met bekers, gewoon simpel, gaat hij vast geweldig vinden.

3 jaar geleden

Glijbaan, wipwap, ballenbak /zwembadje, autobaan, ballen, en veel speelgoed wat ook naar buiten kan

3 jaar geleden

Reactie op Michhh

Ik wil geen zandbak. ben bang dat hij t op gaat etrn🥴
Hier eentje die ook al een aantal happen uit de zandbak heeft gehad maar dat is zo klaar als ze merken dat het niet zo lekker is als dat ze misschien denken... 😉 Ik wilde eerst ook geen zandbak maar toch overstag gedaan omdat hij er zich heel lang meer kan vermaken... En daarnaast speelt ons zoontje heel veel met een kruiwagentje, gietertje, schepje en harkje en helpt zo gezellig mee in de tuin...

3 jaar geleden

Wij hebben een zandbak(schelp) maar ipv zand met ballen..net z’n eigen ballenbak..

3 jaar geleden

Tafeltje van Ikea hier .. Heeft ondertussen al vanalles in gezeten .. gekleurde rijst, kinetische zand, water, bladjes van de bomen en houtschors, ..

3 jaar geleden

Onze dochter is 1 jaar en 4 maand. Net zo'n zandschelp gekocht en zandspeeltjes. Nog geen zand er in, maar ze vind het al geweldig. Denk dat we er nog wel wat zand voor gaan kopen. En met heel warm weer waarschijnlijk wat water er in ofzo. In ieder geval erg leuk!

3 jaar geleden

Wij hebben deze week een Step2 watertafel Tropisch Regenwoud gekocht, hij vindt het erg leuk ( zelfs ook zonder water ) nichtje neefje van 4 en 6 waren er ook en speelden ook gezellig mee.

3 jaar geleden

-Step 2 watertafel voor zijn verjaardag wachten daarvoor op het mooie weer. -zand en watertafel van de action alleen nog wat zand in gehad. -bal. -schommelpaard. -speelhuisje via marktplaats. -ringwerp spel van hout. -mini glijbaan via markplaats. -grotere plastic speelgoed auto's en trucks. -klein gietertje om samen de planten en aardbeien water te geven.