10 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even! Wij gaan naar Frankrijk🎉

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Pop fidget speeltje Zuignap spinner voor het raam Telefoon in een houder met baby tv O ball aan een touwtje zodat hij die steeds kon pakken en gooien. Dat was wat wij bij ons hadden en heeft hij zich prima mee vermaakt 10 uur naar Tsjechië toe.

2 jaar geleden

Wij zijn naar Zwitserland geweest vorige week ( heen weg snachts gereden ). Heeft de hele rit ernaartoe geslapen. Terug weg overdag gereden, 1x geslapen en daarna weer thuis pas. Vooral veel liedjes gezongen met zn 3tjes en een Ipad en verschillende boekjes met muziek hebben wij gebruikt. Niet te veel want hij kijkt heel graag naat andere auto's (16mnd) haha.

2 jaar geleden

Wij gaan naar zuid-frankrijk en nemen mee: -tablet -fidgettoy van de action -speeltje met balletjes ook van action, maakt vooral geluid wat hij leuk leek te vinden -stickerboek -kleurboek -waterkleurboek van Djeco Ik maak een tasje en pak het in, dan kan hij steeds wat uitpakken. Alleen dat is al een hele activiteit denk ik. En verwacht ook wat dutjes tussendoor.

2 jaar geleden

Wij gaan dit jaar met de auto naar zuid spanje. Ik heb de volgende dingen gekocht. - speelipad met liedjes -microfoon om te zingen - toet toet auto - raamstickers -vinger poppetjes - aanwijsboekje van little dutch En we hebben nog een ipad voor filmpjes.

2 jaar geleden

Deze kreeg ik getipt van iemand op het forum voor de reis en restaurant, en is inderdaad een hit. Zoon (18m) kan hier lang mee spelen (voor zijn doen). Schijnt zelfs voor kindjes van 3 jaar nog leuk te zijn.

2 jaar geleden

Die is inderdaad leuk! Hebben mijn schoonouders ook voor onze zoon. Kan hij heel geconcentreerd mee spelen

2 jaar geleden

M’n meiden sliepen wat meer, boekjes en knuffels mee. Om de 2 uur even stoppen en picknicken