27 Reacties
4 jaar geleden
Kapitein kalamari van lamaze is favoriet.
Net als zijn oball en loopy links.
Ook heb ik flesjes van AA drink gevuld half met maïs, rijst, hydrokorrels.
Vind hij geweldig.
En ik heb een houten ring met verschillende linten met structuur eraan geknoopt van de stoffenkraam op de markt.
Die haalt hij steeds door zijn handjes heen om te voelen.
4 jaar geleden
Hier dochter van 4,5maanden.
BabyGym van TinyLove.
Om de twee maanden een box van Lovevery, educatief zit dit goed in mekaar en ons meisje speelt er vaak mee!
4 jaar geleden
Ik heb nu zo’n watermat en een soort bewegend iets met muziek besteld. Ben benieuwd! En zometeen gaan we lekker in de tuin met een bak water, kijken hoe hij dat vindt 😅
Bekijk Waterspeelmat - Babygym - Opblaasbare Watermat - Tummy Time - Speelmat - Kraamcadeau op: https://www.bol.com/nl/p/waterspeelmat-babygym-opblaasbare-watermat-tummy-time-speelmat-kraamcadeau/9300000004293655?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Bekijk Vtech Baby Dierenpret Reuzenrad Activity-Center - Interactief Speelgoed - 6 tot 36 Maanden op: https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-dierenpret-reuzenrad-activity-center-interactief-speelgoed-6-tot-36-maanden/9300000070660427?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
4 jaar geleden
Onze meid van 4 maand rolt telkens om naar de rug als ze op haar buik ligt.
Met deze buik trainer, ook als mobile te gebruiken, is echt een uitvinding (nu blijft ze liggen haha) en ze vind hem prachtig!
Hierbij de link:
https://www.bol.com/nl/nl/p/tiny-love-tummy-time-muziekmobiel-meadow-days-blauw/9200000129734459/?Referrer=&gclid=Cj0KCQjw-pCVBhCFARIsAGMxhAf-SEid41OodDi7GYrAx30IXjM6Wcd-3CxyOiENxYm1sehyInM4EAMaAmBXEALw_wcB

4 jaar geleden
Reactie op muisje15
Precies dit! Ze kan zo lang ermee spelen. Heerlijk om te zien
Maar zit jouw kindje al zelfstandig dan of houd je haar vast? Mijn dochter 4,5 maand ligt op de rug, in de wipper en op dr buik is ze na 10 seconden beu
4 jaar geleden
Hier is een oball een succes en een rammelaar ze pakt hem zelf aan en dan lekker likken en rammelen.
Maar het allerleukste speelgoed hier is toch de muziekmobiel van tiny love dat is hier meerdere keren een lifesaver geweest
4 jaar geleden
Maar zit jouw kindje al zelfstandig dan of houd je haar vast? Mijn dochter ...
Ik heb dit gister ook gedaan en ik hield ‘m gewoon vast 😃. Mn zoontje zit wel maar de bak was te diep dus kwam hij er zittend niet bij
4 jaar geleden
Hier is een oball een succes en een rammelaar ze pakt hem zelf aan en dan l ...
Hier ook lang een succes geweest, maar de tiny love mobiel is ie op uitgekeken helaas 😵💫 oball is hier ook een succes!!
4 jaar geleden
Hier ook lang een succes geweest, maar de tiny love mobiel is ie op uitgeke ...
Iedere baby is natuurlijk anders het is ook uitproberen.
Met de mobiel doet ze echt alsof het nieuw speelgoed is 😅
Iets vasthouden is vermoeiend dus na een tijdje smijt ze hem de hoek in
Maar ze vermaakt zich uitstekend bedient de mobiel met haar voeten
4 jaar geleden
Reactie op CelineVD
Deze vindt ze de max. Oball is ook even een succes geweest

Deze is hier ook favoriet!
4 jaar geleden
Weet niet of deze te koop is in Nederland van tinylove? Dit is een van haar favorieten. Heeft een belletje en klinkt heel mooi (een kloenkkloenk geluid ipv hoog klinkklink). Die hang ik nu vaak laag omdat ze die wil vastpakken

4 jaar geleden
De Mushie bal (bijtspeelgoed) is hier al twee maanden de favoriet, beter nog dan Sofie de giraffe (maar is daar ook verliefd op).
Die bal is makkelijker te pakken met omrollen en nog leuker om mee te kneden enz. Zal iets langer leuk blijven vermoed ik.
Ik doe de bal met een speenkoord aan de autostoel, hij blijft er dan mee spelen.
Tiny love mobiel was een favoriet, maar wordt nu ook minder (vandaag 5mnd)
Knisperboekjes, alles wat doekje heet, plastic flesjes. Alles wat op de commode ligt hahaha. (Opletten geblazen)
Babyziet boekje
Speelkleed little dutch nu hij omrolt en dan van alles kan pakken en bekijken. (Tip: tweedehands proberen te kopen dit kan namelijk gewoon in de wasmachine)