14 Reacties

3 jaar geleden

Oooh ja ik volg!

3 jaar geleden

Ze heeft ook een tentje aan de andere kant van de kamer. En voor 'later' hebben we nog van haar oudere zussen een speelkeuken klaarstaan op zolder die we tegen die tijd in de keuken zetten.

3 jaar geleden

Niet de beste foto zo met het licht/flits van de camera. Maar dit is ons hoekje. Spullen op de rekjes (boekjes etc) wissel ik door naar thema/seizoen, net als spullen in het poppenhuis. Lades zijn gevuld met duplo, keukenspulletjes, muziekinstrumenten, auto's, knuffels etc. In de box links (niet helemaal op de foto) staat nog een babybedje met een pop en flesje en een houten klimboog met kippenplank/glijbaan die we neer kunnen zetten.

3 jaar geleden

Ik volg!

3 jaar geleden

Eindelijk liggen de blokjes niet meer door de hele woonkamer 😁 kleed van ikea tent van lidl shop.

3 jaar geleden

Op de speelgoedkisten komt nog een doorlopende houten plank en een stoeltje, zo wordt de ruimte tussen de kisten een bureautje. Er is ook nog een houten keukentje op komst :-)

3 jaar geleden

Reactie op JolienL

Niet de beste foto zo met het licht/flits van de camera. Maar dit is ons ho ...
Betere foto

3 jaar geleden

In de hoek van de woonkamer een speelhoek gemaakt van 2 SMASTAD kisten en een oude deur die tot bureau is omgetoverd. Boekjes en kussen erbij om op te chillen en al het speelgoed kan in de kisten aan het einde van de dag 😎

3 jaar geleden

De vensterbank is op sta hoogte waardoor de kleine man er heerlijk mee kan spelen. Aan de andere kant van de woonkamer hebben we nog een kleed met 2 rieten manden en zijn ballenbak

3 jaar geleden

Wij hebben niet zoveel ruimte in ons huis. Maar dit is de speelhoek nu

3 jaar geleden

En hij heeft nog een ballenbak 😅 wat een rotding maar hij vindt het te gek 😂

3 jaar geleden

Hij vindt het heerlijk om de doos helemaal leeg te roven 😅 We zijn gestopt met het mooi voor 'm uit te stallen 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Vakjeskast en kleed van Ikea. Hij speelt hier heerlijk! We rouleren het speelgoed dat in de vakken staat.

3 jaar geleden

Voor onze peuter van bijna 3 en onze smurf van 14 maanden... 🥰