17 Reacties

3 jaar geleden
Hoorde van een vriendin dat deze spenen fantastisch werken omdat ze ‘vast’ zitten onder het lakentje aan de knuffel. Zelf niet nodig en dus nooit gebruikt, maar misschien werkt het voor jullie!
Bekijk Wubbanub Giraffe Speenknuffel - Knuffel Baby Fopspeen - Baby Speelgoed - Bruin Giraf Kraamcadeau - Soothie Knuffelspeen op: https://www.bol.com/nl/p/wubbanub-giraffe-speenknuffel-knuffel-baby-fopspeen-baby-speelgoed-bruin-giraf-kraamcadeau-soothie-knuffelspeen/9300000007361279?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden
Hier werken spenen ook niet ook al zit er bv een knuffeldoekje of een speenkoord aan.

3 jaar geleden
Reactie op xdanieess
Hier ook, ik vervloek die dingen inmiddels 😂
Wij hebben nu geprobeerd om hem even te laten huilen, en het werkte. Hooguit 2 minuutjes en hij viel zelf in slaap

3 jaar geleden
Reactie op Renatevd18
Wij hebben nu geprobeerd om hem even te laten huilen, en het werkte. Hoogui ...
Ja same here als ze niet oververmoeid is want dan duurt het helaas vele malen langer

3 jaar geleden
Reactie op xdanieess
Jaa wij laten m 10 minuten huilen maar dat word daarna krijsen en helemaal ...
Ja hier helpt het nu ook niet. Geluk gehad gisteren denk ik. Met name mega vermoeiend....

3 jaar geleden
Reactie op Renatevd18
Ja hier helpt het nu ook niet. Geluk gehad gisteren denk ik. Met name mega ...
Ja is het ook, en dan heb je mensen die zeggen ga een tukkie doen als die slaapt… ja hoe dan als ik 100x voor die speen moet lopen en als ik dat niet doe krijst die moord en brand 😂

3 jaar geleden
Reactie op Renatevd18
Nog steeds ellende met de speen. Iemand nog tips?
Mijn zoontje heeft dat ook, ik leg een klein knuffeltje tegen zijn speentje aan, dit werkt echter alleen als hij ingebakerd is bij de mijne omdat hij anders met zijn armpjes het knuffeltje wegslaat. Misschien is dit een optie.

3 jaar geleden
Reactie op cloud
Hoorde van een vriendin dat deze spenen fantastisch werken omdat ze ‘vast’ ...
Dit lijkt me oprecht gevaarlijk ivm verstikking. Ze mogen met deze leeftijd nog geen knuffels in bed, zou dus ook gene gebruiken die aan een speentje hangt.
Mijn dochter heeft het ook met dat kwijtraken van de speen. Ze slaapt wel bij mij dus ik heb ‘m er meestal snel genoeg weer ingestoken zonder dat ze wakker werd. Soms leg in mijn hand ertegenaan om het te voorkomen. Eens ze diep genoeg slaapt, kan ik die wel zelf weghalen.

3 jaar geleden
Reactie op cloud
Hoorde van een vriendin dat deze spenen fantastisch werken omdat ze ‘vast’ ...
Ziet er leuk uit, maar zou zelf bang zijn dat als mijn kindje bijvoorbeeld moet overgeven hij de speen er niet uitkrijgt en zou kunnen stikken. Maar hee, ik ben dan ook weer zo’n overbezorgde moeder.

3 jaar geleden
Ik heb bij ons dochtertje dat ze soms tussendoor wakker wordt en als ik dan juist niet naar haar toe ga valt ze weer verder in slaap. Voorheen haalde ik haar dus veel te snel uit bed (na het inderdaad proberen weer opnieuw die speen er in te doen) dus misschien even aankijken of hij uit zichzelf verder gaat slapen of dat hij echt huilend wakker wordt.