23 Reacties

4 jaar geleden

Goede vraag!

4 jaar geleden

Ik heb ze in een glazenpot, zodra ze gebruikt gaan worden een speendoosje van het zelfde materiaal als de speen die ik heb aangeschaft

4 jaar geleden

Hoi, ik weet niet meer maar ik kreeg ergens kado een speen met een dopje. Ik weet niet hoe ik het moet op noemen . Maar dat dopje past bij alle spenen.. houd de speen schoon

4 jaar geleden

Ik heb zojuist gekeken op google. Ze verkopen doosje voor speen.. maar als je thuis ook doosjes hebt kan je daarin ook bewaren

4 jaar geleden

Reactie op Lissete

Hoi, ik weet niet meer maar ik kreeg ergens kado een speen met een dopje. I ...
Heb je daar toevallig een foto van

4 jaar geleden

Reactie op Souad21

Heb je daar toevallig een foto van
Zo een alleen weet de naam niet.. toevallig gevonden op internet..

4 jaar geleden

Bij de Hema kan je dit doosje kopen. Heb ik gebruikt als ik de speen mee nam ergens heen. Verder heb ik op het aanrecht een droogboompje staan voor de flessen, daar hang ik de spenen ook altijd aan als ik ze even overgoten heb met kokend water (bibs).

4 jaar geleden

Ik heb deze van Difrax. Gebruik deze niet als sterieel ei maar om een speentje in mee te nemen. Ik denk dat ik als de winkels weer open zijn een neutraal lucht afsluitbaar bakje haal bij de Action of zo. https://difrax.com/products/fopspeen-steriliseer-ei-wit

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht , daar kunnen meerdere spenen in ook verschillende soorten. ( heb Bijv bips/ digifrax/ bibispeen) Bekijk Mushie siliconen pacifier case – Natural op: https://www.bol.com/nl/p/mushie-siliconen-pacifier-case-natural/

4 jaar geleden

Reactie op iljab

Ik heb deze gekocht , daar kunnen meerdere spenen in ook verschillende soor ...
Difrax bedoel ik ipv digifrax 😬😊

4 jaar geleden

Haha nee ik bewaar ze nergens speciaals in. Zodra ze gebruikt gaan worden uitkoken en daarna worden ze ook gewoon gebruikt... Dan is er geen houden meer aan met ze in potjes/houders etc doen hoor. Gewoon regelmatig uitkoken en vervangen, dan is er niks aan de hand :)

4 jaar geleden

Ik heb twee speenbakjes besteld bij de Prenatal, daar passen twee bibs speentjes in. Ik vind het een fijn idee om de speentjes nu schoon te kunnen bewaren, en straks in een bakje mee te kunnen nemen in bijvoorbeeld de luiertas. ☺️

4 jaar geleden

Reactie op iljab

Deze heb ik ook! Heel fijn!

4 jaar geleden

Reactie op iljab

Deze heb ik ook idd , super handig !

4 jaar geleden

En hoe bergen jullie de speentjes op als ze aan een speenkoord zitten??

4 jaar geleden

Heb de mushie siliconen pacifier case 😊. Dan kan het speenkoord ook aan de speen blijven zitten en makkelijk aan je tas/box/ledikant vast te maken.