10 Reacties
één jaar geleden
We hebben de Stapelstein nu enkele maanden. Zoontje is 20 maanden. In het begin werd het voornamelijk gebruikt als kommetjes of als hoed 😅 sinds kort gebruikt hij het als parcours om over te stappen of twee op elkaar om ergens bij te geraken. Ik vind het zeker een aanrader.
één jaar geleden
Ik vind het een dikke aanrader! Wij hebben ze hier een paar maandjes en worden dagelijks gebruikt. Als kommetje, als stoeltje maar nu ook steeds meer een klein parcour. Wij hebben 3 stenen. Vind dat tot nu toe meer dan genoeg. Als er vaak kindjes komen of voor meer kindjes zou ik er wel meer aanschaffen. Ik overweeg nu de inside erbij.
één jaar geleden
Onze dochter (en alle andere kinderen die op visite komen) vind het geweldig. Als parcours, om in te zitten, om als hoed te gebruiken, om spullen in te verzamelen, met water in te spelen. Mijn man had eerst twijfels, maar hij is helemaal om. Wordt elke dag wel mee gespeeld.
één jaar geleden
Ik zit eraan te denken deze variant van aliexpress te kopen, lijkt weinig verschil in te zitten gezien de reviews die ik op insta zie https://www.aliexpress.com/item/1005005920711136.html?srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=21156301752&aff_fcid=56f0de2726a0488585f345f20c659ac1-1695506224204-06256-_mNDjJaW&tt=MG&fbclid=PAAaZK8uA5AArVf3vmEslzyMyuiwnxsmzB6Ech1bGUzIXB8xLvyOnuMCm0qx0&aff_fsk=_mNDjJaW&aff_platform=default&sk=_mNDjJaW&aff_trace_key=56f0de2726a0488585f345f20c659ac1-1695506224204-06256-_mNDjJaW&shareId=21156301752&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=1a133a9e5ba049ffb9d0eadc2b89f73c&afSmartRedirect=y
één jaar geleden
Reactie op MasKev17
Wij zitten te denken aan deze 'budget' variant voor eventueel z'n 2e verjaa ...
Wij hebben deze! Op aanraden van de fysio voor ons zoontje (had wat problemen in de evenwichtsontwikkeling). Hebben we heel erg veel plezier van gehad en nog steeds! Inderdaad als parcours, maar ook om in je spel te verwerken.
Voordeel van stapelstein is denk ik dat je grappige dingen ermee kan omdat ze rond zijn (er in zitten, spullen verzamelen enz, dat lukt met deze andere niet echt). Voordeel van deze die jij laat zien is dat ze afwisselend groot en kleinere stenen hebben, dus voor parcours extra leuk en uitdagend en ook in spel is dat een leuke extra dimensie (voor speelgoed auto’s of dieren zijn het grote of kleinere ‘bergen’).
Denk uiteindelijk dat beide echt heel leuk is! Stapelstein een stuk duurder maar voor het oog ook leuker denk ik en die andere vooral in prijs echt een heel stuk beter en ook onwijs leuk!