12 Reacties

één jaar geleden

Misschien is ze niet moe genoeg? Middag dutje in korte?

één jaar geleden

Reactie op Svnv

Misschien is ze niet moe genoeg? Middag dutje in korte?
Ze is juist steeds hartstikke moe maar wilt steeds bij me zijn. Dit is smiddags en savonds en vaak snachts

één jaar geleden

Hier is dat ook, nu bijna 2 weken, zowel overdag als s'avonds. Voorheen echt nooit gedoe mee gehad, toen was het neerleggen en weg. Nu blijf ik bij haar zitten of liggen tot ze slaapt, daarna kan ik pas wegsluipen. Heel soms gaat ze daarna weer huilen als ze wakker is en mij niet ziet maar vaak slaapt ze ook gewoon door. Heel vermoeiend maarja inmiddels na bijna 2 jaar denk ik: oke dit is een fase, ze heeft me nodig, gaat wel weer over.

één jaar geleden

Alle medische mogelijkheden, zoals oorontsteking uitgesloten?

één jaar geleden

Reactie op Bloem43

Alle medische mogelijkheden, zoals oorontsteking uitgesloten?
Ja ook gedaan. Ze stopt pas als ik bij haar blijf. Ze wilt niet alleen zijn.

één jaar geleden

Hier ook al 6weken aan de hand… Wij gaan op zijn kamer zitten en wanneer hij diep slaapt, lopen we zachtjes weg. Ik hoop dat deze fase snel over is

één jaar geleden

Pfff hier ook... en dan ligt ze rustig, kamer uit, ...5 seconden later: huilen, huilen, huilen. Ik word er echt gek van. Eindigt nu ook telkens bij ons in bed. Dat wil ik niet, ik slaap dan ook slecht, maar zie nu geen alternatief.

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde liedje. Ik moet erbij blijven anders slaapt ze niet. Niet te doen als ze dan vaak wakker wordt. Hiervoor sliep ze altijd voorbeeldig…

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde, alsof ze een slaapregressie of verlatingsangst heeft? Ik heb nu uitgevonden dat als ik haar deur open laat en zelf op dezelfde verdieping loop te rommelen of bijvoorbeeld ga bellen, dat het redelijk gaat. Ook geef ik haar een boekje mee in bed met geluidjes erin. Soms is ze nog wel een halfuur daarmee bezig, maar valt ze daarna wel zonder mij in slaap

één jaar geleden

Zaterdagavond 19.30u, kind ligt net en ik overweeg om zo ook maar naar bed te gaan. Aangezien ik de klok erop gelijk kan zetten dat ze tussen 23.30 en 00.30 weer het huis op zn kop zet, ze eindigt bij ons in bed en ik geen oog meer dicht doe 🥱🤣

één jaar geleden

Reactie op Vieve155

Zaterdagavond 19.30u, kind ligt net en ik overweeg om zo ook maar naar bed ...
Jup zo gaat dat hier ook al weken haha

één jaar geleden

Reactie op FiLo

Hier precies hetzelfde, alsof ze een slaapregressie of verlatingsangst heef ...
Bij mij werkt het idd heel goed om haar deur open te laten zodat ze me hoort tot ze in slaap valt!