12 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Svnv
Misschien is ze niet moe genoeg? Middag dutje in korte?
Ze is juist steeds hartstikke moe maar wilt steeds bij me zijn. Dit is smiddags en savonds en vaak snachts
één jaar geleden
Hier is dat ook, nu bijna 2 weken, zowel overdag als s'avonds. Voorheen echt nooit gedoe mee gehad, toen was het neerleggen en weg. Nu blijf ik bij haar zitten of liggen tot ze slaapt, daarna kan ik pas wegsluipen. Heel soms gaat ze daarna weer huilen als ze wakker is en mij niet ziet maar vaak slaapt ze ook gewoon door. Heel vermoeiend maarja inmiddels na bijna 2 jaar denk ik: oke dit is een fase, ze heeft me nodig, gaat wel weer over.
één jaar geleden
Reactie op Bloem43
Alle medische mogelijkheden, zoals oorontsteking uitgesloten?
Ja ook gedaan. Ze stopt pas als ik bij haar blijf. Ze wilt niet alleen zijn.
één jaar geleden
Hier ook al 6weken aan de hand… Wij gaan op zijn kamer zitten en wanneer hij diep slaapt, lopen we zachtjes weg. Ik hoop dat deze fase snel over is
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde, alsof ze een slaapregressie of verlatingsangst heeft? Ik heb nu uitgevonden dat als ik haar deur open laat en zelf op dezelfde verdieping loop te rommelen of bijvoorbeeld ga bellen, dat het redelijk gaat. Ook geef ik haar een boekje mee in bed met geluidjes erin. Soms is ze nog wel een halfuur daarmee bezig, maar valt ze daarna wel zonder mij in slaap
één jaar geleden
Reactie op Vieve155
Zaterdagavond 19.30u, kind ligt net en ik overweeg om zo ook maar naar bed ...
Jup zo gaat dat hier ook al weken haha